voor de gene die niet kan spijt het me zeer maar er komt vast wel weer een nieuwe rit

huurpaarden kunnen idd geregeld worden! maasr het bedrag is niet zeker.. daar gaat dennis achteraan! nou dat was het wel.. pb maar voor vragen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yorin schreef:dag luitjes.We zijn eruit. zondag 19 november word de tukkerit gereden.!
voor de gene die niet kan spijt het me zeer maar er komt vast wel weer een nieuwe rit![]()
huurpaarden kunnen idd geregeld worden! maasr het bedrag is niet zeker.. daar gaat dennis achteraan! nou dat was het wel.. pb maar voor vragen
LiSSy schreef:ervor wordt te kort op deze rit en erna zit je met sinterklaas e.d.
dit was dus het enige weekend wat voor de meeste mensen vrij zou zijn...
_Jody_ schreef:Ik zou ook wel mee willen, maar waar ligt Reutem dan ergens? (ben slecht in topo)
yorin schreef:dag luitjes.We zijn eruit. zondag 19 november word de tukkerit gereden.!
voor de gene die niet kan spijt het me zeer maar er komt vast wel weer een nieuwe rit![]()
_Jody_ schreef:_Jody_ schreef:Ik zou ook wel mee willen, maar waar ligt Reutem dan ergens? (ben slecht in topo)
Zie mijn reactie op pagina 1
noortje schreef:ik weet niet of ik vervoer kan regelen, zo ja dan ga ik denk ik wel mee.. juul rij jij dan met ons mee of?