Ik kan dus de 10e NIET

Ga nog proberen om e.e.a. te verschuiven, maar ben bang dat het lastig gaat worden.
Oh....baal hier vreselijk van.....
PS geen verwijt aan de organisatie hoor, je moet nu eenmaal een datum prikken. Maar meer een

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Dat zou jammer zijn. gewoon afspraak afzeggen of verplaatsen als het kan. Wat is nou belangrijker dan een TP ritBehalve een bruiloft geboorte of begrafenis dan
karuna schreef:Chas kom je toevallig langs hier met je vrachtwagentje? ZOu dat erg om zijn, dan kunnen we mischien meehobbelen. Dan kunnen we ons eigen karretje meenemen. Wel zo prettig.
En Chev, jou mark kan wel bij ons op de kar hoor als ie durft.
Cheveyo schreef:gaan ze hard? AAARRRGGHHH!!!! als je dat zegt vallen er gelijk een paar af denk ik hihi.
Heb je een plekje beschikbaar om mijn vlekkie in te zetten Mamauba, een stalletje of een stukje wei oid? Ik laat hem liever niet op de trailer wachten eigenlijk.
dobbel schreef:voor mij niet onder voorbehoud hoor wij zijn er hoor.
mamauba schreef:Deelnamelijst:
Ik hoop zonder fouten. Mag natuurlijk veranderd worden en nog beter aangevuld!!!!
Huurpaarden:
Vasthi
Roos
Tante Miesje
Chas
Eigen paard:
Flettie
Chev (Paddox gereserveerd)
Dobbel (Paddox gereserveerd)
Nog even ondervoorbehoud:
Huur paard:
Boya of misschien eigen paard mee.
Kiara
Eigen paard:
Karuna en Princess met aanspanning, (men wagen gereserveerd)
Zoals het er nu uitziet heb ik geen paarden meer beschikbaar. Maar er zijn nog wel plaatsen op de menwagen beschikbaar want Remco mijn man gaat mee met de men wagen.
mamauba schreef:Deelnamelijst:
Ik hoop zonder fouten. Mag natuurlijk veranderd worden en nog beter aangevuld!!!!
Huurpaarden:
Vasthi
Roos
Tante Miesje
Chas
Eigen paard:
Flettie
Chev (Paddox gereserveerd)
Nog even ondervoorbehoud:
Huur paard:
Boya of misschien eigen paard mee.
Kiara
Eigen paard:
Dobbel (Paddox gereserveerd)
Karuna en Princess met aanspanning, (men wagen gereserveerd)
Zoals het er nu uitziet heb ik geen paarden meer beschikbaar. Maar er zijn nog wel plaatsen op de menwagen beschikbaar want Remco mijn man gaat mee met de men wagen.
TanteMiesje schreef:Ja hee! Wat is dat voor een gezeik?Vorige winter wou ie het ookal doen en daarna ook het voojaar want Flet was toch drachtig en daarna de zomer want Flet had toch veulie en nou INEENS, TOEVALLIG 10 december!!?? Stomme zwager... GRMBL...