Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jentel schreef:een kennis van mij(een niet bokker) vind het echt geweldig om dit een keer te doen....
maarrrrr... vinden jullie het een probleem als zij zich ook aanmeld!
Of willen jullie het houden bij bokkers?
LadyF schreef:jentel schreef:een kennis van mij(een niet bokker) vind het echt geweldig om dit een keer te doen....
maarrrrr... vinden jullie het een probleem als zij zich ook aanmeld!
Of willen jullie het houden bij bokkers?
Joh, neem der mee! Hoe meer zielen.............![]()
Lijkt mij geen probleem! Des te gezelliger!
kimmie1018 schreef:het si wel erg vroeg. ik moet vanuit duiven komen en dan moet ik nog me pony poetsen en opzadelen enzo en dan meot ik er nog heen rijden ( te paard) kan het mischien iets later ? en waar is ingang 3 ?
jentel schreef:ik zie dat ik er ongeveer drie kwartier over rij!
Maar ik heb er echt zin in, wat zijn de kosten eigenlijk?
kimmie1018 schreef:ladyF : nee mijn ouders zijn gescheiden en dat weekend ben ik bij me vader en die woont in duiven. asl hij me eerst nog naar de manege ( manege voorst ligt aan eht ruiterpad) meot brengen in me pony nog helemaal moet doen en dan nog naar jllie rijden ! snap je het dan meot ik om 4 uur opstaan ofzo
sharoontje schreef:Zal even vragen of het goed ismaar waar moet ik mijn moeder dumpen?
LadyF schreef:kimmie1018 schreef:ladyF : nee mijn ouders zijn gescheiden en dat weekend ben ik bij me vader en die woont in duiven. asl hij me eerst nog naar de manege ( manege voorst ligt aan eht ruiterpad) meot brengen in me pony nog helemaal moet doen en dan nog naar jllie rijden ! snap je het dan meot ik om 4 uur opstaan ofzo
Oke, ik dacht al.
Maar hoe laat had jezelf in gedachten dan?
Als we de nieuwe tijd 13:00 maken?
(Hoeft Jentel ook niet zo vroeg der nest uit)
Dus 5 november - 13:00 - Ingang 3
kimmie1018 schreef:oke dat is betermaar nu nog een vraag waar is ingang 3 ??