Boktrit Deventer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Re: Boktrit Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 21:32

Je kunt de wegen natuurlijk altijd opzoeken Clown, maar nee, en al is er een weg, is het nog altijd het platteland en dus 1 auto in de 24 uur Knipoog.
En het kanaal is fantastisch, suuuper lange zandpaden, stukjes bos erbij.. Geweldig toch Haha!

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:12

hmmz.. weet ik niet? Clown

is er geen foto van??

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 22:18

Ik ga geen foto's lopen maken van het kanaal Clown, maar je gaat toch ook voor de gezelligheid.

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:24

ik vind het natuurlijk erg gezelllig ( ga ik van uit Knipoog )

maarja.. het moet ook wel een mooi gebied zijn ben niet gauw te vreden hea?? haha.. maar omdat ik in Apeldoorn woon is het opzich wel een stukje rijden en wil ik wel graag dat de omgeving ook leuk/mooi is..

ennnn me ouders weten nog niet zeker of ze met vakantie gaan ja of nee.. als ze gaan gaan ze van 18okt tot +/- 25okt..
en als ze wel gaan heb ik geen vervoer. Rolleyes
hou dit in de gaten en dan horen jullie het nog we maar hou maar geen rekening met me..
XxX

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:35

DaisyH schreef:
hou dit in de gaten en dan horen jullie het nog we maar hou maar geen rekening met me.. XxX

Lag volgens mij ook niet in de planning Tong uitsteken

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:51

oke.. fijn..! het is ook niet leuk als ik zeg ik ga mee.. maar later zeg nee ik ga niet!..
beter andersom toch!?
Byee

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 07:36

Inderdaad, er staat nu een groep van 6 mensen vast, en alles wat er nog bij komt is mooi meegenomen Knipoog

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 08:50

Je hoeft geen Kootwijk te verwachten, maar het is er leuk om te rijden hoor Vork

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:33

Misschien kan Sharon mee op die Bianca, over 3 weken..

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:43

Zou kunnen.. Lachen ik zou het morgen eens vragen ook aan mandy met haar nieuwe pony Mex en Sherien met Rebbel Knipoog hebben we der weer een paar bij *LOL*

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:19

jooh Cool

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 23:01

Heey mensen, dankzij Esmee ben ook ík nu op de hoogte van dit topic Lachen Op zich zou ik wel graag mee willen, Otje is altijd wel in conditie Tong uitsteken Alleen heb ik wel wat aan te merken op de vorige rit; ik ben van mening dat als je met zoveel mensen op pad gaat, er van te voren góede afspraken gemaakt moeten worden. Wie rijdt er voorop, wie geeft het tempo aan, etc. Ik vind het dan ook onverantwoord om te gaan 'crossen' en dat soort dingen. Galop was tijdens de vorige rit beginnen met een rustig handgalopje, wat steeds sneller ging tot dat er totale chaos was en iedereen langs elkaar heen vloog. Ik val nl. liever van een paard af, dan dat ik met Otje, koets en al omkieper, dat heb ik 1x meegemaakt, en ben van plan dat niet meer mee te maken. Daarom heb ik zo mijn twijfels of ik wel of niet mee zal gaan. Met een aanspanning loop je nu eenmaal meer risico dan te paard.

Ik noem dan ook geen namen, maar bepaalde mensen hebben een zodanige rijstijl, dat past niet in 'samen buitenrijden'. crossen doe je als je lekker alleen bent of met zijn 2en, anders ontstaat er een ontzettende kuddedrang, en daar heeft níemand profijt van.

Goed, lang verhaal, maar 't geeft wel een beetje mijn gedachten weer Knipoog Bovendien moet ik even kijken hoe ik zit met mijn studie. Doordeweeks verblijf ik nu permanent in Groningen, in 't weekend ben ik meestal wel thuis, dus ik ga nog even kijken Knipoog

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:11

JoyCiej007 schreef:
Heey mensen, dankzij Esmee ben ook ík nu op de hoogte van dit topic Lachen Op zich zou ik wel graag mee willen, Otje is altijd wel in conditie Tong uitsteken Alleen heb ik wel wat aan te merken op de vorige rit; ik ben van mening dat als je met zoveel mensen op pad gaat, er van te voren góede afspraken gemaakt moeten worden. Wie rijdt er voorop, wie geeft het tempo aan, etc. Ik vind het dan ook onverantwoord om te gaan 'crossen' en dat soort dingen. Galop was tijdens de vorige rit beginnen met een rustig handgalopje, wat steeds sneller ging tot dat er totale chaos was en iedereen langs elkaar heen vloog. Ik val nl. liever van een paard af, dan dat ik met Otje, koets en al omkieper, dat heb ik 1x meegemaakt, en ben van plan dat niet meer mee te maken. Daarom heb ik zo mijn twijfels of ik wel of niet mee zal gaan. Met een aanspanning loop je nu eenmaal meer risico dan te paard.

Ik noem dan ook geen namen, maar bepaalde mensen hebben een zodanige rijstijl, dat past niet in 'samen buitenrijden'. crossen doe je als je lekker alleen bent of met zijn 2en, anders ontstaat er een ontzettende kuddedrang, en daar heeft níemand profijt van.

Goed, lang verhaal, maar 't geeft wel een beetje mijn gedachten weer Knipoog Bovendien moet ik even kijken hoe ik zit met mijn studie. Doordeweeks verblijf ik nu permanent in Groningen, in 't weekend ben ik meestal wel thuis, dus ik ga nog even kijken Knipoog

Ik ben het helemaal eens met jou.. er moeten zeker goede afspraken komen.. En Ik wil ook absoluut geen gecross in de groep, want ik heb een erg jong paard, En wil niet dat ie raar gaat doen, als sommige mensen er hard in galop vandoor gaan, want mijne is wel eens fris en gaat dan er zeker achteraan, ik wil er absoluut niet verongelukken met een buitenrit.
Verder is mijn paard ontzettend verkeersmak en dat zal absoluut geen probleem zijn. maar crossen, dan weet ik wat ie gaat doen. en dat zal liever ook niet willen.

Dus afspraken maken ben zeker helemaal voor

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 13:41

Klopt.. Ook ik ben het er mee eens.
Ik wou voorstellen zowieso mijn paard als voorpaard te gebruiken agz ik haar altijd onder controle heb, dan kunnen anderen hun paard achter de mijne parkeren mocht het fout gaan Clown.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:10

krissie1985 schreef:
JoyCiej007 schreef:

Ik ben het helemaal eens met jou.. er moeten zeker goede afspraken komen.. En Ik wil ook absoluut geen gecross in de groep, want ik heb een erg jong paard, En wil niet dat ie raar gaat doen, als sommige mensen er hard in galop vandoor gaan, want mijne is wel eens fris en gaat dan er zeker achteraan, ik wil er absoluut niet verongelukken met een buitenrit.
Verder is mijn paard ontzettend verkeersmak en dat zal absoluut geen probleem zijn. maar crossen, dan weet ik wat ie gaat doen. en dat zal liever ook niet willen.

Dus afspraken maken ben zeker helemaal voor

Haha, mooi zo Bloos ik verwachtte nl. een beetje geirriteerde reacties van mensen, maar blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt Knipoog Buitenrijden is allemaal ontzettend leuk en aardig, maar het gaat echt om de gezelligheid, en moet ook ten alle tijde veilig zijn voor iedereen Knipoog

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:31

ik wil opzich nog wel mee..
omdat er meerdere zijn die niet gaan crossen..
die van mij gaat achter anderen aan als die in een keer de snelheid gaan verhogen..
en als ik met de jonge paard ga die is nog een beetje onberekenbaar dus wil geen ongelukken krijgen wat leuk moet zijn..
maar ik hoor wel hoe het gaat worden en wannerr enzo..

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:13

Tiso schreef:
die van mij gaat achter anderen aan als die in een keer de snelheid gaan verhogen..
en als ik met de jonge paard ga die is nog een beetje onberekenbaar dus wil geen ongelukken krijgen wat leuk moet zijn..

Jaa,dan gaan we maar niet crossen,als je dan wel meekan enzv,en omdat er nu mensen zijn die niet willen crossen Knipoog lijkt me dan toch handiger

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:21

_Catlover_ schreef:
Tiso schreef:

Jaa,dan gaan we maar niet crossen,als je dan wel meekan enzv,en omdat er nu mensen zijn die niet willen crossen Knipoog lijkt me dan toch handiger

Ik weet niet hoe jij verder over 'crossen' denkt; maar dit KAN gewoon niet in groepsverband; ik weet niet hoe jij het ziet, maar als je met een grotere groep gaat crossen, ben je wel onverantwoord bezig, als ik dat zo mag zeggen. Bovendien is er nergens in het topic vermeld dat er wél gecrosst zou worden, of ben ik gek? Knipoog

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:52

Ik weet niet hoe jij verder over 'crossen' denkt; maar dit KAN gewoon niet in groepsverband; ik weet niet hoe jij het ziet, maar als je met een grotere groep gaat crossen, ben je wel onverantwoord bezig, als ik dat zo mag zeggen. Bovendien is er nergens in het topic vermeld dat er wél gecrosst zou worden, of ben ik gek? Knipoog
[/quote]

ja vind ik ook..
maar omdat ik een beetje begreep dat er een paar niet willen crossen..(met groep apart maak niet uit)
dat ik dan wel gewoon mee wil..
en als andere dat wel willen moeten we gewoon een afspraak over maken enzo..
en het is niet genoemd in de topic maar wat ik nog weet zijn er altijd wel aantal die dat wel willen..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 21:00

Tiso schreef:

ja vind ik ook..
maar omdat ik een beetje begreep dat er een paar niet willen crossen..(met groep apart maak niet uit)
dat ik dan wel gewoon mee wil..
en als andere dat wel willen moeten we gewoon een afspraak over maken enzo..
en het is niet genoemd in de topic maar wat ik nog weet zijn er altijd wel aantal die dat wel willen..
[/quote]

Jup, maar ik vind persoonlijk dat die mensen dan maar lekker in hun uppie of samen in een apart 'crossgroepje' moeten gaan rijden. Wil je crossen, dan heb je in mijn ogen niets te zoeken bij een dergelijke bokt-rit als deze, ja toch? Knipoog veiligheid gaat immers voor alles....

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:12

ben het met je een Lachen

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:42

Ik weet niet hoe jij verder over 'crossen' denkt; maar dit KAN gewoon niet in groepsverband; ik weet niet hoe jij het ziet, maar als je met een grotere groep gaat crossen, ben je wel onverantwoord bezig, als ik dat zo mag zeggen. Bovendien is er nergens in het topic vermeld dat er wél gecrosst zou worden, of ben ik gek? Knipoog[/quote]

Ik zeg niet dat we wouden gaan crossen,maar voor ALS er een paar wouden gaan crossen dat dat dan niet gebeurd.Laten we het er gewoon nu op houden dat er niet gecrost word,klaar uit Vork

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:38

Haha! Het is nu wel duidelijk ja *LOL*

Dus Esmee met Tadella voorop, niet crossen. En nog een paard om de groep af te sluiten?

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 23:21

weten we al iets meer Bloos
want dan kan ik rekening houden met allerlei dingen

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 09:38

Uhm Tong uitsteken
Het word de 22e, Vingers aflikken
Geen gecros,tijd moeten we nog even bespreken en afspreekpunt? Lachen
En hoelang de rit ongv duurt? Clown