En het kanaal is fantastisch, suuuper lange zandpaden, stukjes bos erbij.. Geweldig toch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DaisyH schreef:hou dit in de gaten en dan horen jullie het nog we maar hou maar geen rekening met me.. XxX
JoyCiej007 schreef:Heey mensen, dankzij Esmee ben ook ík nu op de hoogte van dit topicOp zich zou ik wel graag mee willen, Otje is altijd wel in conditie
Alleen heb ik wel wat aan te merken op de vorige rit; ik ben van mening dat als je met zoveel mensen op pad gaat, er van te voren góede afspraken gemaakt moeten worden. Wie rijdt er voorop, wie geeft het tempo aan, etc. Ik vind het dan ook onverantwoord om te gaan 'crossen' en dat soort dingen. Galop was tijdens de vorige rit beginnen met een rustig handgalopje, wat steeds sneller ging tot dat er totale chaos was en iedereen langs elkaar heen vloog. Ik val nl. liever van een paard af, dan dat ik met Otje, koets en al omkieper, dat heb ik 1x meegemaakt, en ben van plan dat niet meer mee te maken. Daarom heb ik zo mijn twijfels of ik wel of niet mee zal gaan. Met een aanspanning loop je nu eenmaal meer risico dan te paard.
Ik noem dan ook geen namen, maar bepaalde mensen hebben een zodanige rijstijl, dat past niet in 'samen buitenrijden'. crossen doe je als je lekker alleen bent of met zijn 2en, anders ontstaat er een ontzettende kuddedrang, en daar heeft níemand profijt van.
Goed, lang verhaal, maar 't geeft wel een beetje mijn gedachten weerBovendien moet ik even kijken hoe ik zit met mijn studie. Doordeweeks verblijf ik nu permanent in Groningen, in 't weekend ben ik meestal wel thuis, dus ik ga nog even kijken
krissie1985 schreef:JoyCiej007 schreef:Heey mensen, dankzij Esmee ben ook ík nu op de hoogte van dit topicOp zich zou ik wel graag mee willen, Otje is altijd wel in conditie
Alleen heb ik wel wat aan te merken op de vorige rit; ik ben van mening dat als je met zoveel mensen op pad gaat, er van te voren góede afspraken gemaakt moeten worden. Wie rijdt er voorop, wie geeft het tempo aan, etc. Ik vind het dan ook onverantwoord om te gaan 'crossen' en dat soort dingen. Galop was tijdens de vorige rit beginnen met een rustig handgalopje, wat steeds sneller ging tot dat er totale chaos was en iedereen langs elkaar heen vloog. Ik val nl. liever van een paard af, dan dat ik met Otje, koets en al omkieper, dat heb ik 1x meegemaakt, en ben van plan dat niet meer mee te maken. Daarom heb ik zo mijn twijfels of ik wel of niet mee zal gaan. Met een aanspanning loop je nu eenmaal meer risico dan te paard.
Ik noem dan ook geen namen, maar bepaalde mensen hebben een zodanige rijstijl, dat past niet in 'samen buitenrijden'. crossen doe je als je lekker alleen bent of met zijn 2en, anders ontstaat er een ontzettende kuddedrang, en daar heeft níemand profijt van.
Goed, lang verhaal, maar 't geeft wel een beetje mijn gedachten weerBovendien moet ik even kijken hoe ik zit met mijn studie. Doordeweeks verblijf ik nu permanent in Groningen, in 't weekend ben ik meestal wel thuis, dus ik ga nog even kijken
Ik ben het helemaal eens met jou.. er moeten zeker goede afspraken komen.. En Ik wil ook absoluut geen gecross in de groep, want ik heb een erg jong paard, En wil niet dat ie raar gaat doen, als sommige mensen er hard in galop vandoor gaan, want mijne is wel eens fris en gaat dan er zeker achteraan, ik wil er absoluut niet verongelukken met een buitenrit.
Verder is mijn paard ontzettend verkeersmak en dat zal absoluut geen probleem zijn. maar crossen, dan weet ik wat ie gaat doen. en dat zal liever ook niet willen.
Dus afspraken maken ben zeker helemaal voor
Tiso schreef:ik wil opzich nog wel mee..
omdat er meerdere zijn die niet gaan crossen..
die van mij gaat achter anderen aan als die in een keer de snelheid gaan verhogen..
en als ik met de jonge paard ga die is nog een beetje onberekenbaar dus wil geen ongelukken krijgen wat leuk moet zijn..
maar ik hoor wel hoe het gaat worden en wannerr enzo..
_Catlover_ schreef:Tiso schreef:ik wil opzich nog wel mee..
omdat er meerdere zijn die niet gaan crossen..
die van mij gaat achter anderen aan als die in een keer de snelheid gaan verhogen..
en als ik met de jonge paard ga die is nog een beetje onberekenbaar dus wil geen ongelukken krijgen wat leuk moet zijn..
maar ik hoor wel hoe het gaat worden en wannerr enzo..
Jaa,dan gaan we maar niet crossen,als je dan wel meekan enzv,en omdat er nu mensen zijn die niet willen crossenlijkt me dan toch handiger
Tiso schreef:Ik weet niet hoe jij verder over 'crossen' denkt; maar dit KAN gewoon niet in groepsverband; ik weet niet hoe jij het ziet, maar als je met een grotere groep gaat crossen, ben je wel onverantwoord bezig, als ik dat zo mag zeggen. Bovendien is er nergens in het topic vermeld dat er wél gecrosst zou worden, of ben ik gek?