hmmm 29 oktober...ik zal kijken of dat gaat lukken, moeten er nog meer mensen vanuit naaldwijk ofzo??? want ik weet niet waar jullie er precies ingaan ofzo???
Ja Wollebrand is meer richting Naaldwijk. Als je op de skate site van Christel sport kijkt zie je een routebeschrijving want er worden daar regelmatig skate lessen gegeven
@ texas1 : ik en tessa komen vanuit naaldwijk, want daar staan mn verzorgpaarden het word dus 29 oktober bij de wollebrand? en zullen we dan op het grote veld afspreken?
Flurk: Jaaa Dat is een goed idee Jaap vind dat wel gezellig met al die meiden Ik zal het eens aan Jaap vragen en misschien mag jij dan wel met ze rijden als je een paar keer bent meegeweest De paarden zijn niet zo moeilijk en doen alles, zijn kleindochter van 9 rijdt er zo mee weg Ik hoop dat tegen die tijd Leonard weer is opgeknapt.. Prom en Suus: Als jullie te paard komen komen jullie langs mijn stal dus kunnen jullie wel met ons meerijden? Suus komt al t goed is nog een keer foto's maken dus die weet de weg dan wel
@ horsiej: oke en waar vandaan dan precies? Ik kom vannuit de galgeweg/opstalweg....ik hoop dat apachi dan goed op conditie weer is....we beginnen weer met haar vanaf volgende week dus heb ik een maand, zal toch wel lukken??? ze is namelijk sinds deze week van haar veulen af....
mijn vzpaarden staan op de lange broekweg! maar het is nog niet heel zeker dat ik op bigmac mee ga, want hij is net geruind en moet nog aan allemaal dingen wennen in het verkeer... ik rij pas een maandje met hem buiten. dus dat moet ik nog even aanzien! anders kom ik op exel en komt tessa op de fiets of met joop fietsend!
aha als bigmac nog erge hengstekuren heeft dan kan het een probleem opleveren denk....ik heb een merrie, weet niet wat hij doet??? ze kan soms nogal sago reageren tegen onze eigen hengst. maar als het goe dis is ze gedekt dus neit hengstig ofzo....
Ja dat snap ik, Ik ben een vriendin van Natas Groenewegen en jullie gingen samen naar de kermis. Ik was daar toen met de zus van Natas. Wij hielden jullie spullen bij ons toen jullie in die bal gingen(ik hoop dat je t nog snapt
Haha ja idd ik had het verhaal over jou gelezen van steef toen kwam natas opeens met hetzelfde verhaal aanzetten. Ze zij toen dat er een foto van je in de krant stond dus die ging ik ff kijken