Ik kan zondag om de week, Volgende week krijg ik me rooster dus dan weet ik welke zondagen ik weer vrij ben. En anders kan ik altijd proberen te ruilen.
Deze rit is alleen geschikt voor gevorderde ruiters ! Voor kinderen vanaf 12 jaar, bij veel ervaring vanaf 10 jaar.
De strandrit duurt circa 1,5 uur en bevat stukken draf, twee keer een stuk in rengalop en neemt u mee over het uitgestrekte strand van Renesse. Tijdens het hoogseizoen, 15 mei tot 15 september, geldt een paardrijverbod voor overdag op het strand. Men mag dan tussen 10:00 's ochtens en 19:00 's avonds niet op het strand paardrijden. De aangepaste tijden dat deze ritten in het zomer seizoen vertrekken zijn 8:00 uur 's ochtens, 18:30 en 20:30 uur 's avonds. Buiten het zomerseizoen gaan de ritten meestal 's middags weg en, afhankelijk van de hoeveelheid daglicht, ook in het begin van de avond.
Met elke rit gaat een ervaren begeleider mee, zijn er veel deelnemers dan zullen er meerdere begeleiders mee gaan. Per groep kunner er echter maximaal 25 personen mee.