Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ben deze hele vakantie weg, en heb hele lange dagen school 
Kijk maar onder 'school'

En mijn ex-verzorgpaard neem ik liever niet mee, die is nogal wild met een groep paarden (2/3e arabier
)

Margot_VH schreef:ik heb wel een paard tot beschikking maar geen vervoer dus t gaat dan een beetje moeilijk

kaliefje schreef:Oh oke, ik heb die paarden nooit gezien dus ik heb geen idee verder hoe dat zit.. zijn die paarden zo wild dan?
Ik heb jammergenoeg ook geen paard meer tot beschikking verder...En mijn ex-verzorgpaard neem ik liever niet mee, die is nogal wild met een groep paarden (2/3e arabier
)

kan iemand even alles duidelijk make?

Ik woon alleen in driebergen dus zou moeten blijven slapen.. Anders zou ik al weer om 11 uur naar huis moeten gaan...

fryskhynders schreef:woensdag avond uit gaan met zijn allen? dat is de avond in bveld voor onze school, wie van jullie woont er allemaal op kamers en hoeveel mensen kunnen er blijven slapen?
haha maar ik doe wel mee want ik verveel me ook altijd!! Ik zal me ff voorstellen ik las dat de echte naam er moest staan is de halve naam ook goed? Ik ben LEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.. 4de jaars paardenhouderij en zo gek als een deur..
he an
maarja
ik wil best mee en ik woon zoals jullie weten in barneveld kan alleen GEEN ik herhaal GEEN mensen laten slapen omdat mijn kamer zo klein is dat er maar 1 bed in kan ennnnnn.. ik ga me bed niet delen!!!!! hahaha maarja ik ga ervandoor want ik zit op de comp van annieeeee (hou jij me tassie ff vast want die gozer wilt met me dansen!!) en ik wil me nest in!!! poptverjandorie!! ik ben kapot, want zoals annie als gezegd had is het woensdag sham dag ennuh het is vandaag donderdag dus leo is een beetje kapot... maarja ik ga nou egt!!!!!! weg wnt anders komt er helemaal nix meer vn want ik moet ook nog boodschappen doen en ik kga wraps eten vanavond en die moet ik wel halen anders heb ik geen eten.. en me pinpas ligt nog in amsterdam en daar wonen me ouders.. dus heb ik me chipknip maar maarja ik ga stoppen annie rol van der stoel!! doeg doeg!! DIKKKEEEEE LEBBERIGEE KUSSS LEO!!!!