Moeten we het weer zowiezo afwachten denk ik . Vanaf woensdag word het echt herfst . Maar opzich kan ik dinsdagmiddag wel... Moet ik alleen nog me ouders vragen of ze dan moeten werken, anders heb ik ook geen vervoer
Van mij mag het . En idd, moeten we even kijken of er 1 iemand kan bellen voor huurpaarden. Maar dan moet iedereen het eerst zeker weten, en voor mij is het dus afwachten.
Naam: Corina Boknaam: Corinagirl Eigen paard of huur paard: Waarschijnlijk huurpaard Leeftijd: 17 Datum van voorkeur: Nu nog geen voorkeur Vervoer is misschien te regelen voor de mensen uit dezelfde woonplaats? (Groningen bv )
Naam: Judith Boknaam: Judith_cloud Eigen paard mee of huurpaard? Waarschijnlijk eigen paard Leeftijd: 17 Welke datum voor meeting bij voorkeur: Kan alle dagen wel.
Naam Marjan Boknaam / Eigen paard of huur paard: Eigen paard Leeftijd: 19 Datum van voorkeur: Waarschijnlijk ook wel alle datums
naam: Inge boktnaam: ingeuh eigen/huur paard: wss huur leeftijd: 15 Datum van voorkeur: Geen.
Naam: Angela Boknaam: Magic_lover Eigen paard of huur paard: Eigen paard. Leeftijd: 15 jaar. Datum van voorkeur: maakt mij niet uit, liefst niet 8 okt ivm al snel, het weer, en niet zo'n leuk weekend dan, maar voor de rest vind ik het allemaal prima
naam: ilse boktnaam: ladyzwien eigen paard of huur: eigen leeftijd: 19 jaar datum: maakt niet uit, denk dat het makkelijkste is in november
Naam: Mirthe Boknaam: Maryanne Eigen paard of huur paard: Huurpaard (Iets te ver voor Maryanne) Leeftijd: 15 jaar Datum van voorkeur: Ergens in November is wel handig. Enige is: ik kan alleen mee als ik vervoer kan regelen.
Naam: Iris Boktnaam: Trisca Eigen paard of huur paard: eigen, al weet ik nog niet welke Leeftijd: 25 ( ben wel oud in verhouding, mag ik dan wel mee? ) datum van voorkeur: Het liefst nog in oktober
Jullie kunnen eventueel vanaf mijn huis vertekken, als daar behoefte aan is
Het komt mij ook beter uit om een andere datumte kiezen. Ik zou toch niet met mijn paard komen. Ga zondag nl mee rijden met een grote rit door lauwers oog. Denk niet dat ik mijn paard het nog een keer aan kan doen om dinsdag nog mee te gaan dan. + Ik heb geen chauffeur.
maargoed dat het vandaag nie was... is niet echt lekker weer geloof ik
even zien, dit weekend heb ik liefst niet ivm NIC en volgend weekend heb ik wedstrijd, maar dan kan het in principe zondag wel. en verder heb ik de komende weekenden nog niks dacht ik
Sorry dat ik 'n tijdje niks van me heb laten horen(mijn oma is helaas overleden,kwam nogal wat geregel bij enz ) Ik zie net dat deze Boktrit nog niet door is gegaan,maar zijn we dat nog wel van plan? Ik wil nog steeds wel 's die kant op een buitenrit gaan maken.... Kunnen we nieuwe data's plaatsten? Misschien in een weekend voor/rond/in de kerstvakantie ofzo? Mag van mij ook op een zondag,maar weet niet of iedereen dan kan/mag... Ik neem waarschijnlijk m'n eigen haffie mee,áls m'n ouders die dag met de trailer mee kunnen rijden...