Het word ergens richting het midden van het land als het meezit, we zijn proberen terein te regelen in de buurt van Biddinghuizen. maar er is nog NIETS zeker!
Flew, je bent welkom om te helpen, zie dat je erg actief bent in het topic! volgens mij had je bij mijn vorige poging ook zoveel gereageerd.
bokt wedstrijd dat lijkt me gaaf, dan kan ik alvast oefenen... wel verschillende klasses off course... is er ook nog iets lagers dan de B anders verlies ik geheid... als het niet te ver weg is, wil ik dat ook wel eens meemaken... trommel ik nog een paar andere bokkers op..
Ik hoop van de week bericht te krijgen of er terein in biddinghuizen beschikbaar is. als dat zo is gaan we praten over hoe en wat, en dan pas organiseren we activiteiten. het word zoiezo niet gratis en er mogen ook niet-bokkers komen want het terein huren kost al een hoop(hoeveel weten we nog niet, en dat houden we voorlopig even tussen de organisatoren) maar het kan hellaas niet voor niets.
Zodra er meer bekend is krijgen jullie bericht!
Voor ideetjes of aanbiedingen qua sponsoring of wat dan ook kunnenjullie altijd PB-en
Kimmie_girl heeft al een pb gekregen, weiland hebben we liever niet of het moet wel zoveel hectare zijn. we proberen nu een terein voor 55.000 man te regelen dus is even afwachten op bericht. maar weiland spreekt ons niet heel erg aan, tenzij er geen andere mogelijkheid is natuurlijk!
zullen we anders gelijk even een lijst bij houden wie er allemaal wel willen komen. want aaan en terrien voor 55 ooo man daar heb je weinig an als er maar 100 komen
let erop dat er paarden bij zijn en stands en weiland afzetting voor de paarden, dus daar gaat dan zo 15 ha. nee, nog geen lijst, eerst zeker weten of we het terein hebben, vanwege eventuele afzeggers, dan komt daar iig geen gezeur mee Voor meer ideeén en tips of sponsoring kunnen jullie pb-en Mocht er iemand zijn die een geluidsinstalatie beschikbaar kan stellen : PB Foresttravel ik hoop deze week bericht te krijgen of het terein beschikbaar is
een ding wat zeker is, de meeting komt volgend jaar voorjaar/zomer
en als er echt veel animo voor is dan komt het wel goed, als er maar 100 mensen willen komen dan gaan we toch voor een weiland, dan steken we geen geld in het huren van terein we zouden eigenlijk nog wat Mod's moeten hebben die zouden willen helpen, die houden bokt ook in de hand.
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 10-08-06 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Maar beetje kallem met plannen mensen. de hoofdzaak is het terrein. dan kijken we wel verder. iedereen kan wel gaan roepen: 'ik kom'. maar in en topic van 15 pagina's zijn we dan snel de weg kwijt hoor hou het gewoon in de gaten