als het 2 of 3 speptember is is me vz paardje misschien al terug van de weide!! en dan ga ik lekker te paard mee
Maar als jij 13 augustus 2 weken weggaat kom je pas de 13e thuis.. hoe wil je dat dan gaan doen?? En waar staat je paardje dan? Want dan kunnen we met de mensen die via De Lier naar t Kraaijenest gaan ergens afspreken en dus gezamelijk er heen rijden
Ik heb even een lijstje gemaakt van de mensen die in dit topic gereageerd hebben en vermeld hebben dat zij op de meeting willen komen Van een paar weet ik de pony's waarop zij dan evt. komend dus die heb ik erachter gezet Er staan er ook 2 op die *nog* niet in het topic gereageerd hebben maar misschien wel meegaan
mn paardje staat vlakbij de renbaan van naaldwijk(n.knoll) dus bijna tegen naaldwijk aan.... maar als ik de 13de weg ga ben ik na 2 weken alweer terug dus wel de 2de en de 3de hoor! en ik weet ook niet heeel zeker of me paardje dan al terug is! maar waarschijnlijk wel... ohja, zijn naam is trouwens exel en het is een tinker ruin
de eigenaar van nox zou nog ff kijken. want mis wilt melissa ook wel mee op unox zou k dan promiss of jolly mogen lenen?? nou k hoor t wel als t niet mag kom ik ook wel op de fiets mee hoor (H)