Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Volgens mij staan er nog wel wat fjordjes. Of een tinker Steef, is ook errug leuk!! 

)

), tevens de 3 fjorden, Boris, Jaris en Knelis. Dan is er nog Bobo (een pools/russische pony), Bonny (ken ik geloof ik niet), Mayby (schijnt alleen aan kinderen te worden verhuurd), 2 haflingers (ken ik ook niet) en dan nog een nieuwe Fjord en een arabier/welsh, maar of dezen al ingezet gaan worden is nog onbekend. Het komt er op neer dat er 2 paarden zijn en de rest pony's is. Waarvan 1 van de paarden (Jutta) alleen voor begeleiders wordt ingezet, maar daar mag ik vast en zeker wel gebruik van maken
.
). Ze hebben hier zowiezo 13 paarden en 7 grote pony's. Onder grote pony's vallen de haflingers, tinkers en fjorden. De kosten zijn hier:
Karin schreef:Idd, ik zou ook liever een rit van 2 uur maken, een uur is zo om en zeker als je naar het strand gaat!
Volgende week weet ik hoe ik zit met mijn vrije dagen in die week. In principe heb ik al ja gezegd tegen Ameland (in mijn koppie dan), maar het moet nu ook nog even te regelen zijn met mijn werk. Heb er wel heel veel zin in!