Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
R_ChiChi schreef:Ja. Is goed. Voorstellen? Mijn voorstel is... *pakt agenda* ... 9 of 10 september.
Ilsiie schreef:Citaat:naam aantal honden wanneer kun je?
1 elmiran, 1 Chihuahua, maakt mij niet uit, heb over een week pas weer een hond
2 Mieke 1 Drentsche Patrijshond In het weekend, behalve in het weekend van 9 september ivm weekendje weg met de knollies
3 [***] met haar 4 jarige Vizsla: Jassz, en ik wil graag begin september.. de 9de is goed geloof ik hr
4
5 bentuh.. engelsebulldogX? (drentsche patrijshond) 28 aug en dan elk weekend
6 Ilsiie, 1 jack russel gladhaar X jack russel ruwhaar (terriër-jackrussel), vanaf de week na 26 aug ieder weekend
7
8
9
10
Ilsiie schreef:naam aantal honden wanneer kun je?
1 elmiran, 1 Chihuahua, maakt mij niet uit, heb over een week pas weer een hond
2 Mieke 1 Drentsche Patrijshond In het weekend, behalve in het weekend van 9 september ivm weekendje weg met de knollies
3 Elaine met haar 4 jarige Vizsla: Jassz, en ik wil graag begin september.. de 9de is goed geloof ik hr
4
5 bentuh.. engelsebulldogX? (drentsche patrijshond) 28 aug en dan elk weekend
6 Ilsiie, 1 jack russel gladhaar X jack russel ruwhaar (terriër-jackrussel), vanaf de week na 26 aug ieder weekend
7 Radnah2, 2 yorkies en 1 golden, in overleg kan ik altijd wel!
8
9
10
neehoor
je moet gewoon mee
(word dan steeds uitgelogd)
weet namelijk niet wat ze doet als er een andere hond aan haar snuffeld.
lijkt me wel leuk om daarzo bij Kootwijkerduin over die zandverstuiving te gaan, alleen zit dat wel weer bij de weg in de buurt....weet niet of jullie honden goed luisteren (de mijne niet
)
elmiran schreef:dus de datum wordt 9sept of 10 sept...
ik kan bijde dagen. Dus mij maakt het niet uit.
. 
. Is anders ook zo lastig met de honden, zit het hele terras straks vol als wij daar komen
.
haha *ziet het al voor zich..