schimmel strandrit ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

love_oasjee

Re: schimmel strandrit ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 13:01

heb zelf geen schimmel.. maar echt leuk dat jullie dit organiseren!

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:23

ik ga iig niet meer mee waars. er zijn 2 mensen bij ons op stal een weekend naar zee maar die paarden stonden allebei te trillen van angst en ze konden niet eens galoperen (dan waren ze weg) omdat die paarden echt in paniek waren omdat ze dat nog nooit eerder hadden meegemaakt. Ik wil dat risico eigenlijk niet nemen (ook nog met paarden die ze niet kent). Maargoed, als jullie nog gaan, heel veel succes.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 19:26

Ik ben erg benieuwd waar jullie heen gaan, als er rustig aan gedaan wordt ga ik misschien wel mee...met mijn grijsje dan he Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 20:33

ik wil nog steeds wel wat organiseren.
mijn schimmel is al vaker op het strand geweest, en zal zich dus niet raar gedragen.
ik neem aan dat iedereen een braaf paard meeneemt, en niet een jong springding. een paard wat wedstrijdervaring heeft kan het strand ook goed aan.
eventueel kun je smorgens al even thuis rijden, zodat de grootste energie eraf is

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:40

Ik heb een super braaf paard, maar wel snel en sterk.. maar ik kan hem aan Knipoog

Dapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 15:31

Mijn paard is ook super braaf, wil wel wat sterk worden, maar niets wat ik niet kan handelen Knipoog

Datum prikken??

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:30

ik zou het ook erg leuk vinden om met mijn schimpie mee te gaan , ik weet alleen niet of jullie nog steeds zo ver weg willen gaan? voor mij zou scheveningen ,katwijk of noordwijk het dichtstbijzijnde strand zijn. Misschien is er iemand uit mijn omgeving die ook gaat? Ik heb zelf geen trailer kan evt wel een lenen

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:35

al kiezen jullie nou een strand uit wat bij mij in de buurt is, kom ik in het wit wel wat foto's schieten Knipoog

biyoulover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:09

Loesje88 schreef:
al kiezen jullie nou een strand uit wat bij mij in de buurt is, kom ik in het wit wel wat foto's schieten Knipoog

Noordwijkerhout Cool

_streepjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:13

hey hey, ik wil misschien ook mee, als het uitkomt qua datum.
want mijn bijrijdpaard is schimmel Tong uitsteken en noordwijkerhout is niet zo ver bij mij vandaan... voor mij is het ook mogelijk om gewoon via een andere route dan naar het strand te gaan en een klein stukje erover te rijden en dan ben ik er.. maar wat is de datum?

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:37

is nog niet geprikt voor zover ik weet? Ik rijd zelf, jammergenoeg Verdrietig , niet meer mee. Maar ik wel wel heel erg graag komen kijken.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 18:40

als iedereen nu eens opschrijft waar ze heen kunnen, dan zal ik eens kijken waar we met de meeste man kunnen komen, want het moet de kranten halen he, een schimmelrit.
witte honden mogen uiteraard ook mee, en leukste zou zijn als wij ook lichte kleding aan doen, grijs of wit. het weer is nu wel slecht, maar dalijk als het wat helderder is kunnen we een datum prikken,.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 20:27

Ik kan voor het fotomoment wel even mijn jas uitdoen en een witte trui showen maar verder heb ik niets wit, ook niet voor mijn paard, die is namelijk net zo wit als een wit shabrak Haha!
Tenminste, als die gewassen is Schijnheilig *wat ik dus niet ga doen met dit weer *

Breg, mij maakt het niet uit, ik ben toch afhankelijk van jou Schijnheilig

ilona_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 11:07

Pardon schreef:
Bonjour..als jullie naar t strand van ijmuiden gaan wil ik ook wel mee Cool ..zit ik vlakbij. Is er super rijden, het duin is erg leuk, wil jullie anders wel n rondleiding geven Haha!
ja of dat strand: Wijk aan zee
Das ook wel dicht bij bij het strand van ijmuiden

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:10

ik kan nu, bij nader inzien, misschien toch wel mee, mits het niet te ver is. Heb mijn verzorgmerrie nu zo ver dat ze gewoon de trailer op kan.. Zou dan wel een trailer moeten vragen aan iemand..

Dus mits de datum uit komt en het niet te ver is kan ik toch ook wel mee..

(ik kan naar noordwijk, langevelderslag, zandvoort is ook nog te doen.. ik woon in Hillegom..)