Ik voel me beschaamd!! Moest werken en dacht dat de meeting niet meer doorging en mn internet heeft er ff uitgelegen!! vet jammer had ook wel mee gewilt!!
Lijkt mij ook wel wat moet ik zeggen, maar wel een beetje onder voorbehoud nog Ik vind €50 best een hoop geld nl. en ik wil met mijn 1.81m wel op een paard En ik moet ook nog op vakantie enzo, kan waarschijnlijk pas begin september... De eerste zondag van september, dat is de 3e geloof ik. Maar ik blijf dit topic wel volgen, lijkt me wel leuk om zonder begeleiding te gaan maar dan is het misschien wel handig om iemand te hebben die de weg kent
Moet het perse een rit van 3 uur zijn? Want denk dat je overal op ongeveer zo'n prijs uitkomt, waar je ook kijkt... En misschien ook wel handig, is het bereikbaar met OV? Want niet iedereen (zoals ik, of ja misschien tegen die tijd wel als ik mijn rijbewijs dan heb) is dan in de gelegenheid om met de auto te komen..
ik volg dit toppic wel een beetje ik vergeet altijd dattik eraan meedoe en ik zit niet zo vaak op bokt! dus als er iets is besproken kunne jullie me dan een pm sture?
dames, ik schaam me zeer diep dat ik de vorige meeting gemist heb maar er is goed nieuws ik kan nu wel mee! dus wat is het plan hebben we al een datum?