Ah ok, nou ja, het word vast wel weer lachen gieren brullen.. Wie komen er nou precies?? Zelfde groepje als pagina hiervoor?
mmmm ff denken hoor;Cassidy, Arjette, Rinske en Henry, me, myself and I , jij, vriendjelief en zijn jongste zoon en met jullie goedvinden nog een niet-DVT'er??Die is gek op gekookte mosselen, maar zijn vrouw lust t niet dus maakt ze nooit...
Ja uiteindelijk zijn we met 11 man. (Waarvan 3 niet-DVT'ers )Degene die wel mosselen eten:ArjetteRinskeCassidyClaudiaSandraIkzelfRichard (vriend van mij die ik hierboven aanhaal)Degene die geen mosselen eten:HenryChantal Richard (oftwel vriendjelief) en zoontje IndyIk zorg btw voor cola, sinas en up, sterkere drank moet je zelf meenemen indien gewenst.Enne, Chan, we gaan wel Risken hè? En dan wel met pionnetjes ipv nootjes TOT ZATERDAG 16:00 UUR IN OUD-VOSSEMEER!!!!!!!!!!
Cassidy schreef:Gaaf dat Chantal en Claudia ook komen, blijven ze slapen? Nee ze blijven niet slapen, dat trekt Clau met der rug nog niet. Tis al heel wat dat ze toch de stap neemt en naar Zeeland komt!
Doet ze goed Mooi languit in die auto He mensen tot vanmiddag/avond !! Tegen die tijd ben ik ontnuchterd geloof ik haha