Ik kan mijn pony toch niet meenemen.. Ik zie me al aankomen om te vragen of ik de pony en de trailer mag lenen om kweeniej hoever te rijden om daar mensen van een forum te ontmoeten.. Die man kijkt me dan aan of ik gek ben
Ik heb eventueel 3 pony's hier nog staan, dus als iemand wel kan komen, maar zonder pony, dan kan diegene een van mijn pony's wel meenemen. Anders neem ik ze toch mee, maar dan met een vriendin. Want ik denk dat het wel leuk is voor bijv. Deborah om Romeo enzo toch in het echt ook te zien hé!
Een datum kiezen gaat moeilijk worden , ik kan eigenlijk praktisch elke dag en thirza ook, behalve op de zondag , en ik ben va 7 juli tot 22 julo op vakantie
Ik vind het idd leuk om Romeo, Bella, Litlestar en Jolie te zien (ik hoop dat je het niet erg vind dat ik Lon en Whoop thuis laat? anders kunnen we beter een vrachtwagen huren )
Ow sorry, maja ik kan moeilijk ff uit frankrijk zo terug komen Zo wel een gaaf strandje hoor! Ik hoop dat thirz dr pa zo gek krijgt dat hij met de trailer ff mee wil rije
Ik wacht op de datum en of ik een trailer kan krijgen als dat allemaal niet gaat dan vraag ik of me moeder me kan brengen en verder heb ik het al met eva overlegt