. Als ik nou eens al die zooi van mijn paard uit de auto haal, dan passen er wel wat mensen in.Voor 23.00 moet de verjaarsvisite dan maar weg zijn
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
obsession schreef:Is wel handig dit, kan ik de mensen die ik nog niet ken alvast meeten voor almelo! (prakkie,merilyn)
. Ik kan dus helaas niet mee
nee springruiters...ik vind het niets, kom sowieso weinig aantrekkelijke/interresante mannen tegen in paardenland. Merilyn schreef:Ach misschien zijn er op almelo nog wel een aantal aantrekkelijke springruiters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(kan dat met mannelijke springruiters???
)
maar ik heb een personeelsfeest die ook tot in de kleine uurtjes duurt, iets minder klein dan jullie uurtjes waarschijnlijk, maar toch...
):

Merilyn schreef:
Ik stel voor dat we het zeker nog een keertje over moeten doen. Ik wil nl weten of ik nog een beetje op de markt lig![]()

(leuk om zoveel te zeggen met al die verschillende smileys
) Pipo schreef:Springruiter en aantrekkelijk, hahaha dat heb ik nog nooit gezien![]()
![]()
Van honderd meter afstand met een capje op, dan lijkt het nog wel eens leuk, maar dan gaat het capje af...................![]()
nee springruiters...ik vind het niets, kom sowieso weinig aantrekkelijke/interresante mannen tegen in paardenland.
Lovely schreef:Haal mij maar van de lijst, want ik ga mijn verjaardag zaterdag vieren en ik ben bang dat ik voor 23.00 de visite niet de deur uit gewerkt heb.
Kan ik iemand bereiken later die nacht, voor het geval ik me later nog bij het gezelschap aan wil sluiten?
Maarten"]
[quote="Merilyn schreef:
Ik stel voor dat we het zeker nog een keertje over moeten doen. Ik wil nl weten of ik nog een beetje op de markt lig![]()

(leuk om zoveel te zeggen met al die verschillende smileys
)
Ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang vrijgezel. Die scharreltjes van 1 of 2 dagen tel ik dan niet mee he
)
chantal1"]
[quote="Pipo schreef:Springruiter en aantrekkelijk, hahaha dat heb ik nog nooit gezien![]()
![]()
Van honderd meter afstand met een capje op, dan lijkt het nog wel eens leuk, maar dan gaat het capje af...................![]()
nee springruiters...ik vind het niets, kom sowieso weinig aantrekkelijke/interresante mannen tegen in paardenland.
Sjuimpje"]
[quote="Lovely schreef:Haal mij maar van de lijst, want ik ga mijn verjaardag zaterdag vieren en ik ben bang dat ik voor 23.00 de visite niet de deur uit gewerkt heb.
Kan ik iemand bereiken later die nacht, voor het geval ik me later nog bij het gezelschap aan wil sluiten?

Beetje laat om nog de stad in te gaan
.