ik kan alleen het weekend van 20/21 mei niet. Mocht ik ergens een paard kunnen lenen, ga ik zeker mee
Baloe vanuit Enschede naar Deventer halen gaat me net te ver
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik kan alleen het weekend van 20/21 mei niet.
Baloe vanuit Enschede naar Deventer halen gaat me net te ver
) Moet woensdag me pratktijkexamen doen en dan volgende week vrijdag economie en theorie bloemschikken. En 31 mei de laatste
Smeejj schreef:Okee mijn data zijn :
Donderdag 25 mei: Heb ik wedstrijd in Holten..
Vrijdag 26 mei: Liever niet heb de dag erna wedstrijd in Schalkhaar..
Zondag 28 mei: Moet kunnen als m'n ouders me nog willen brengen na twee dagen concours
Zondag 2 juli: Wedstrijd Bathmen
Zondag 9 juli: Wedstrijd Luttenberg
Overvolle agenda?! Hoe kom je daar nou bij![]()
Hahaha wordt nog wat om een goeie datum te prikken
ennuhm verder plan ik eigenlijk liever niets meer tijdens mijn examens, anders wordt het echt veels te druk; na de examens kan bij mij wel, maar ik ga wel de 1e 3 weken van Juli met een vriendin naar Drenthe, ponykampkindjes begeleiden en ook buitenritten etc. begeleiden
errug leuk
www.leschevaux.nl voor mensen die meer willen weten 

tsjonge jonge wat een toeval kom ik hier toch allemaal tegen op bokt
ghehe echt grappig. Ja, ze organiseren daar inderdaad van die 'trainingsweekenden'... v/h weekend ga ik er naar toe samen met een vriendin, hebben we 'teambuildingweekend', leren we de rest v/d leiding kennen, en dan de 1e 3 weken van Juli zullen we werkzaam zijn als 'allrounders'; paarden voeren, mesten, hooien, maar ook buitenritten begeleiden, kleine kindjes lesjes geven, ponykamp kindjes begeleiden, etc
erg leuk dus, en ook leuk om verdere ervaringen op te doen

In mei heb ik nog examens, 2 juli wedstrijd Holten en 9 Juli ben ik op vakantie.... In juni wordt ook moeilijk 5juni Averlo 25 juni Heeten en heb ook nog autorijles.... Haha hoezo een dikke maand van tevoren al volgepland... 

( heb gister feestje gehad...zal daar wel door komen
) 

Sjuulie schreef:hahaha lekker Rianne!
was leuk gister he??