Kantoorbalers vrij en te zien op Jumping Amsterdam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 14:26

Lielle schreef:
die regel bestaat sinds de forumherindeling (dus redelijk nieuw), en staat ook in de charter

Waarom als ik vragen mag?
Vind het eerlijk gezegd weer redelijk onzinnig overkomen, net als nog maar 1 topic op EA per week.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 14:29

Dat mag. Omdat we topics krijgen met echt tientallen foto's die voor mensen met een minder snelle verbinding (en zelfs met een snelle verbinding) geen pretje meer was om foto's te kijken. Daarentegen snappen we ook dat je vaak meer foto's wil laten zien, zoals in dit geval, omdat er veel mensen bij waren. Vandaar de tussenweg om de rest als link te plaatsen.

EA keuze is om een vergelijkbare reden, dat werd ook overspoeld door mensen die 35 topics (goed, dat is wat overdreven) hadden met per topic een artikel.

Maar dit is wel erg off topic.

en ik neem aan dat je het niet zo aanvallend bedoelt, het komt alleen niet erg aardig over.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 14:36

Lielle schreef:
Dat mag. Omdat we topics krijgen met echt tientallen foto's die voor mensen met een minder snelle verbinding (en zelfs met een snelle verbinding) geen pretje meer was om foto's te kijken. Daarentegen snappen we ook dat je vaak meer foto's wil laten zien, zoals in dit geval, omdat er veel mensen bij waren. Vandaar de tussenweg om de rest als link te plaatsen.

EA keuze is om een vergelijkbare reden, dat werd ook overspoeld door mensen die 35 topics (goed, dat is wat overdreven) hadden met per topic een artikel.

Maar dit is wel erg off topic.

en ik neem aan dat je het niet zo aanvallend bedoelt, het komt alleen niet erg aardig over.

Is idd erg offtopic, maargoed, ik zal nog even reageren.
Dat van de fototopics snap ik nu, bedankt voor de uitleg.
Van EA blijf ik eerlijk gezegd wat onzinnig vinden, om de simpele reden dat jullie topics verwijderen zonder de TS even een waarschuwing te geven.
Hierdoor zijn alle biedingen en mensen met interesse ook ineens spoorloos verdwenen.
Dat is niet prettig als je iets wil verkopen.

ik kan nogal bot zijn, kan ik niet zoveel aan doen

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 14:43

Ik heb recent niet meer gemod op EA, maar normaal gesproken worden die berichten alleen verplaatst en niet echt weggegooid en, meen ik, met een PBtje, al is dat eigenlijk niet nodig (zie de regels ) Maar als je dan de mod even een PB stuurt valt er nog wel wat info terug te halen. Ik spreek even voor mezelf, maar kan me niet voorstellen dat andere mods daar erg anders over denken, mits het natuurlijk niet dagelijks voorkomt.

En nu zal ik niet meer off topic gaan.

Was het leuk? Ik kon niet naar JA, was aan het verhuizen.

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 15:46

zeker was het leuk!
volgende keer ook gewoon komen hoor, wi j vallen iig op, dus mag je je dan irl voorstellen

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:39

deal