ik vind mijn paard nog een beetje te jong om mee te nemen na de duinen misschien dat ik een keer mijn bijrijdpaard meeneem maar dat moet dan wel zo uitkomen dat er iemand de auto kan besturen en ik niet hoef te werken ofzo
Zelf heb ik wel rijervaring en heb al een aantal keer met mn tink in de duinen gereden Ik heb sinds een paar dagen een 3 jarige die zou eventueel mee kunnen, als er iemand is die wel goed kan rijden(is verder een braaf paard hoor,maar niet lang onder het zadel)Maar dat ligt er ook aan wanneer de rit is !
Dat zou ik wel willen super Ik heb zelf pasgeleden op een pony gereden die pas ingerreden was. ook in de duinen ging goed. Maar kan niet echt zeggen van mij dat ik super goepd kan rijden (klinkt eigendunk en ben geen anky haha ) maar lijkt me wel leuk als dat zou mogen
Ja maar ik wil ook graag mee maar zou even willen weten als we pony's huren dat jullie erg vinden mee begleiding te gaan anders kan ik niet mee ben ik bang
in waalwijk zit wel nog ergens een manege die wel paarden verhuren zonder dat er begeleiding mee moet. Ik wil iig wel graag mee! woon wel aan de andere kant van de duine maar bij de roestelberg ben ik zo!
Waalwijk is da vlak bij de duinen?? ander wil ik daar wel mee Als iemand dan afspraak maakt dat we paarden daar huren? op 11 juni En dan mensen die daar gaan huren ook een tijd afspreken dat we samen naar drunese duinen rijden akkord? wie wil er dan huren enz..? en weet je het zeker Pannie