Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esmeralda schreef:gewoon bokkers toch?
aanhang, denk niet dat mijn man het zo fijn vind tussen al die kakkelende meiden en paarden verhalen
Kimmie_girl schreef:HAHA Ik vind het geweldig,,, erg leuk dat wel al met zo`n velen zijn,
Ik vind dat de ruiters die mee gereden hebben eigenlijk ok wel mee mogen ofniet?
Esmeralda schreef:tuurlijk, nodige we meneer Paling dan ook uit hihi (geintje)
maar die allen mee gereden hebben, tuurlijk kom maar hoor.
Elaine schreef:Esmeralda schreef:tuurlijk, nodige we meneer Paling dan ook uit hihi (geintje)
maar die allen mee gereden hebben, tuurlijk kom maar hoor.
Het is nog niet eens zon gek idee om de motorrijdders (1 ervan was die paling) en de andere toezichthouders die er waren als bedankje.
Maar dat is misschien voor een later tijdstip een leuk idee.
Palma1994 schreef:
Elaine schreef:Palma1994 schreef:
Ook van Elaine en Navorite
Esmeralda schreef:ooooooooooooooooooo liefffffffffff van jullie. (snapte je berichtje al niet [***] in het andere topic hihi) Ja voel me echt enorm k*t met peren, die paracetamol werkt nou niet echt ideaal. Maar goed, gaat wel weer over als ik een jogentje ben
Palma1994 schreef:Heb aangeboden haar van de week een keer op te halen anders krijgt ze afkickverschijnselen en Palma ook natuurlijk![]()
![]()
Krijg het wel extra druk nu want ik had aangeboden Waldo te doen als Esmeralda niet kon, nu na 2 weken maakt ze er al gebruik van![]()
![]()
Ben trouwens van de week behoorlijk aan de kletter gegaan met hemben blijven zitten maar de schik zat er wel eventjes in hahah dus hoop dat hij me gaat sparen van de week