Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smeejj schreef:Is het in de meivakantieNee toch? Ik ben een week op vakantie tot 7 mei. En dat is mijn meivakantie..
Smeejj schreef:Dan kan ik hartstikke mee. Hoop ik maar dat Hallo een beetje braaf is..
JoyCiej007 schreef:Ghehe, ben benieuwdmeeste paarden vinden zo'n kleine shet met een koetsje erachter toch best wel even eng als ze er langs heen moeten.....
Zal in iedergeval even mijn 'koeienbel' van het tuig afhalen
maakt zo'n lawaai, dat zullen ze vast erg eng vinden
JoyCiej007 schreef:Oké, is goed, zal 't er eens met de eigenaar over hebbenen by the way; bedoel je met 'dick' dicky Heinemann?
die staat langs kanaaldijkoost, die ken ik ook nl.
@ Smeejj: haha eh, ben benieuwd...... rijd zowiezo wel met een kleine afstand van jullie als we evt. langs 't kanaal gaan rijden, omdat het voor ot makkelijker is om over 't fietspad te lopen (en natuurlijk ook voor mij, dan wordt ik niet zo heen en weer geshaked)
JoyCiej007 schreef:vind ik opzich wel een goed plan; genoeg zandwegen (haha bijna alleen maaren voor mij en otje mooi de fietspaden grote gedeeltes, bovendien weet ik ook nog een aantal mooie routes langs 't kanaal ook door de bossen heen etc. je kunt daar echt wel mooie lange buitenritten maken ipv. alleen maar rechtdoor langs 't hele kanaal