Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:33

Ik denk dat Rianne zelf wel kan bepalen wat ze met haar pony's doet. Maar hartstikke leuk, Mandy gaat dus ook mee?

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:52

Hoi !
helemaal niet aangedacht dat het in de mei vakantie is
ik zou vanavond even moeten vragen of ik en jolinde dan iet in Miami zitten !

@ joCiej007 ik zag jou en Otje vandaag !
je reed net dat straatje in vlakbij die oude garage van Grouwstra , ik schreeuwen maar je hoorde me niet

Groetjes Eline

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:19

Is het in de meivakantie Nee toch? Ik ben een week op vakantie tot 7 mei. En dat is mijn meivakantie..

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 17:43

Smeejj schreef:
Is het in de meivakantie Nee toch? Ik ben een week op vakantie tot 7 mei. En dat is mijn meivakantie..

Nee ,, 25 Mei is het.
Ik snap wel dat ze zelf kan bepalen hoor Esmee
Maar omdat ze zo graag meewou en Mandy zei van dat ze wel bij die Stalling kon staan zal ik het voor Mandy ff hierop zetten zodat Kimbalover er vanaf wist.

JoyCiej007

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:47

@ Eejj: he gosh, haha sorry, ik kan soms behóórlijk kippig zijn af en toe, dat zeggen er wel meer was dat mét pony dan? want ben eerst ook even naar de Schlecker wezen fietsen om even sigaretten te halen

Maargoed, volgende keer mag je harder schreeuwen hoor

Enne @ Smeejj: sorry, ik had een foutje gemaakt; 't valt inderdaad niet in de meivakantie, dat is inderdaad tot en met 7 mei....... foutje.... hemelvaart valt dus niet in die vakantie, maar wél midden in mijn examens, maar da's vast geen probleem

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:17

Dan kan ik hartstikke mee . Hoop ik maar dat Hallo een beetje braaf is..

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 18:41

Smeejj schreef:
Dan kan ik hartstikke mee . Hoop ik maar dat Hallo een beetje braaf is..

haha ik hoop het voor je ja
Of niet bang voor shetjes is

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:46

Ja dat probleem heb ik nu Hester niet mee kan gelukkig dan niet .
Hallo schijnt buiten even kijkerig als in de bak te zijn dus wordt nog wat.

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:12

Ghehe, ben benieuwd meeste paarden vinden zo'n kleine shet met een koetsje erachter toch best wel even eng als ze er langs heen moeten..... Zal in iedergeval even mijn 'koeienbel' van het tuig afhalen maakt zo'n lawaai, dat zullen ze vast erg eng vinden

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 19:19

JoyCiej007 schreef:
Ghehe, ben benieuwd meeste paarden vinden zo'n kleine shet met een koetsje erachter toch best wel even eng als ze er langs heen moeten..... Zal in iedergeval even mijn 'koeienbel' van het tuig afhalen maakt zo'n lawaai, dat zullen ze vast erg eng vinden

Haha denk ik ook!
Birky moet wel even kennis maken met Otje! haha

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:22

ik heb waarschijnlijk vervoer
ik was vandaag op stage en vertelde ik aan jan ( mijn stage bieder) dat ik misschien met kimba met hemelvaart ging rijden in schalkhaar als ik een plek heb om kimba te laten rusten omdat ik geen vervoer heb.
en toen zei die: en als jou stagebieder jou nou wil brengen?
ik zo, bedoel je dat jij kimba wel wil brengen?
hij zo jah tuurlijk wil ik dat wel, als jeanette (zijn dochter) geen concours heeft dan wil ik dat wel doen
ik helemaal happy

maar als jeanette wel concours heeft dat moet kimba dus wel ergens kunnen rusten.

_Catlover_ ik heb al een email gehad van mandy en ze heeft me al toegevoegd dus zal dr nog wel spreken
ik ken dr wel, zij heeft op een paard gereden die ik eerder altijd verzorgd heb en ingereden

JoyCiej007, bedankt voor je aanbod ik zal eerste even kijken of het veroer doorgaat en anders kan ik misschien bij dick staan en als dat niet kan dat heb ik jou dus achter de hand (misschien) ?

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:23

Ja ik heb dus een paard [Hester] wat iets tegen Shetlanders heeft, Birky werd vorige keer bijna de grond in gestampt. God wat deed ze nijdig, had dr nog nooit zo gezien

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:25

Oké, is goed, zal 't er eens met de eigenaar over hebben en by the way; bedoel je met 'dick' dicky Heinemann? die staat langs kanaaldijkoost, die ken ik ook nl.

@ Smeejj: haha eh, ben benieuwd...... rijd zowiezo wel met een kleine afstand van jullie als we evt. langs 't kanaal gaan rijden, omdat het voor ot makkelijker is om over 't fietspad te lopen (en natuurlijk ook voor mij, dan wordt ik niet zo heen en weer geshaked)

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:26

Super Rianne

Joyce; Hester gaat niet mee, die heeft rust. Ze is kreupel van dr dikke buik haha. Ik neem Halloween mee, bijrijdpaardje voor 2 maand. Als dat tenminste goed is met de eigenaar.

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:27

Oké... ik ben benieuwd

hipkippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:28

JoyCiej007 schreef:
Oké, is goed, zal 't er eens met de eigenaar over hebben en by the way; bedoel je met 'dick' dicky Heinemann? die staat langs kanaaldijkoost, die ken ik ook nl.

@ Smeejj: haha eh, ben benieuwd...... rijd zowiezo wel met een kleine afstand van jullie als we evt. langs 't kanaal gaan rijden, omdat het voor ot makkelijker is om over 't fietspad te lopen (en natuurlijk ook voor mij, dan wordt ik niet zo heen en weer geshaked)

jah die bedoel ik jah
die heeft eerder altijd stallen gehad bij ons in het bos maar zijn na schalkhaar gegaan.

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:31

ahah..... ik ken hem nog uit de tijd dat hij nog aan kanaaldijk oost stond, ik verzorgde daar een Arabisch hengstveulentje, en later had ik daar een aantal pensionpaardjes die ik reed voor mensen maar de boerderij moest op een gegeven moment platgewalst worden voor die nieuwe weg (N3...?) en toen gingen ze tijdelijk in Diepenveen wonen, en nu zijn ze weer terug aan kanaaldijkOost (alleen heeeeeeeeel stuk verder) zag ik laatst toen ik er met otje langs kwam

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 19:44

Nou Kimbalover hopen dat het kan!
Weten jullie verder nog mensen die meewillen?

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:48

ik niet, maar hoeveel mensen gaan er nu mee dan?
en hoelaat wil je beginnen en hoelang wil je wegblijven
is wel handig om te weten want dan kan ik dat aan jan doorgeven.

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:48

Eh misschien neem ik een vriendin van mij mee op de bok, of anders misschien otje's bijrijdstertje; die zou dat echt fantastisch vinden erg verlegen meisje maar die kijkt dan haar ogen uit, zoveel mooie paardjes tegelijk op buitenrit

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:07

Waar willen we eigenlijk heen gaan ?
Mischien wel handig om dat ook vast af te spreken , inplaats van dat de route helemaal vastloopt

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:11

Kanaal maar?

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:26

vind ik opzich wel een goed plan; genoeg zandwegen (haha bijna alleen maar en voor mij en otje mooi de fietspaden grote gedeeltes, bovendien weet ik ook nog een aantal mooie routes langs 't kanaal ook door de bossen heen etc. je kunt daar echt wel mooie lange buitenritten maken ipv. alleen maar rechtdoor langs 't hele kanaal

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 21:10

JoyCiej007 schreef:
vind ik opzich wel een goed plan; genoeg zandwegen (haha bijna alleen maar en voor mij en otje mooi de fietspaden grote gedeeltes, bovendien weet ik ook nog een aantal mooie routes langs 't kanaal ook door de bossen heen etc. je kunt daar echt wel mooie lange buitenritten maken ipv. alleen maar rechtdoor langs 't hele kanaal

jaa dat lijkt me wel leuk!
Rond de kanaal ofzo
En hoelaat ongv?

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 23:55

Oke klinkt leuk
maar moeten sam en ik wel even kijken of fifty en sunny dat wel volhouden aangezien hun nu denk ik niet zon super goede conditie hebben ...