meeting gooi?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wat gaan we doen met "Het Gooi" meeting?

1) Pensionstal Horstermeer en daarna Clubkampioenschap Lunatic/Steffi
1 (14%)
2) Boktrit/picknick spanderswoud, degene zonder paarden op de fiets
5 (71%)
4) Iets anders s.v.p. in topic melden wat je wilt!!
1 (14%)

Totaal aantal stemmen: 7

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 09:23

Melissa schreef:
Vrijdag word voor mij ook krap :S, ik ze dat er veel mensen op spanderwoudrit gestemd hebben msschien is dat wat?

Ik kan niet mee met een rit, Nappie is namelijk nog steeds kreupel Huilen

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 11:27

Ga dan sportief met de fiets tessa Haha!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 11:59

Steffi schreef:
Ga dan sportief met de fiets tessa Haha!

Mijn fiets staat met twee lekke banden in de schuur, heb er een peciaal ventiel voor nodig om ze te repareren!! Prima z'n fiets staat op stal in Nederhorst Den Berg en daar is het sleuteltje van kwijt!!!!

Dus ik ga niet sportief mee op de fiets, vindt daar trouwens ook niet zoveel aan denk ik!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 17:45

napoleon schreef:
Mijn fiets staat met twee lekke banden in de schuur, heb er een speciaal ventiel voor nodig om ze te repareren!! Prima z'n fiets staat op stal in Nederhorst Den Berg en daar is het sleuteltje van kwijt!!!!

Je mag mijn fiets wel lenen Knipoog *hehe*
Maarja, aan de andere kant is met een paard natuurlijk veel leuker dan op de fiets, zoals je zegt.

Pas je niet op snuit? Lachen

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 20:50

Nou mensen wat gaan we doen? Het topic is wel heel gezellig hoor, maar we weten nog geen datum en eigenlijk ook nog niet wat we gaan doen.

Ik vind het idee om uit eten te gaan wel erg goed ( Tapas Bar!!), of anders de clubkampioenschappen. Bij een rit ga ik denk ik niet mee, zit niet zo te wachten op een opgefokte knol. (Joker dus }> )

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 22:23

Dan vraag ik me toch af welke 5 mensen er dan gestemd hebben op de buitenrit? Scheve mond

Als wennie en napoleon allebei niet gestemd hebben kan dat dus nooit. maargoed, dat word het dus niet.

Uit eten lukt mij niet want dat moet dus op een zaterdag of vrijdagavond (lijkt me) en dan moet ik 99,9% altijd oppassen (en daarvoor nog rijden trouwens)

Is anders een Punky of Macho-en-snuit meeting geen idee? Bij dat laatste kunnen we ook gelijk Lunatic, Joker en Napoleon (en de rest van de bokkers bij jullie op stal Verward ) meeten.

Melissa regel eens wat!! Lachen

En idd. snel een datum. De vakantie begint al bijna en om dan nog wat te regelen word moeilijk! (omdat steeds iedereen op andere dagen op vakantie is dus)

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 09:58

Mij maakt het niet zoveel uit wat we gaan doen, ik vind een amcho/snuit meeting prima!

Roepen jullie maar een datum, ik kan sowieso na 30 mei, dan heb ik geen examens meer!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:08

Melissa, stel dan eens een datum voor. Als iedereen blijft zeggen dat het hun niks uitmaakt schieten we niet veel op Lachen

Over datums kan ik nog niks zeggen, dat ligt er helemaal aan wat we gaan doen!!

Als iedereen nou ff doorgeeft wat je graag wil doen? (omdat van de poll ook niks meer klopt)

Ik kies voor Spanderswoudrit of Macho-Snuit meeting en de paard van Lunatic, Wennie en Napoleon. Een van die 2 het liefste, rest maakt mij niet uit.

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 19:44

Zondag 16 juni om half 2?????

(ik moet smorgens naar flanapaard en anders moet ik me haasten Schijnheilig )

En Wennie moet het natuurlijk eerst goed keuren dat we snuit/macho komen meeten Haha! Knipoog

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 20:33

eh.. mag ik ook nog ffe een woordje doen Knipoog

in laren zijn hele mooie route's die je te paard kan rijden. bv de lage vursche. of je gaat gewoon daar het bos in en ziet ewel waar je uit komt!
misshen is dat leuk om met z'n alle te doen?

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 20:59

Zorg jij voor paarden? Haha!

Het probleem is dus eigenlijk dat haast niemand een eigen paard heeft, en degene die dat wel hebben kunnen daar moeilijk komen (tenminste ik wel, ik kan Nic er niet heenrijden en trailers vind ie niks).
Dus als je daar anders in de buurt paarden kan huren vind ik t wel een leuk idee.

Zondag 16 juni? Da's een dag voor mijn verjaardag Haha! Zou geloof ik dat eigenlijk mn verjaardag vieren maar dat is niet erg, kan de zondag erop ook wel Lachen

Mja wennie! mogen we snuit en macho shetnap..eh.. meeten? Haha!

En natuurlijk, wat vinden de andere mensen die mee wouden van dit idee Verward

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:15

Misschien nog een andere optie (eventueel als extra meeting ofzo): ik heb vandaag m'n startkaart binnen gekregen en ga proberen of ik me voor komende maand nog ergens in kan schrijven in de buurt, morgen belrondje doen.
Eigenlijk wil ik zo min mogelijk publiek bij mijn wedstrijddebuut Clown dus jullie moeten maar even de andere kant op kijken tijdens mijn proefjes *LOL*

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 09:18

Margreet schreef:
Eigenlijk wil ik zo min mogelijk publiek bij mijn wedstrijddebuut Clown dus jullie moeten maar even de andere kant op kijken tijdens mijn proefjes *LOL*

Dat wordt dus een groot wit spandoek "HUP GIPSY EN MARGREET" }>

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 10:23

napoleon"]
[quote="Margreet schreef:

Dat wordt dus een groot wit spandoek "HUP GIPSY EN MARGREET" }>
[/quote]

Hahah Haha!

Ik vind t wel een leuk idee! Dan doen we dat toch gewoon? Als je je tenminste nog ergens kan inschrijven voor komende maand!!
Alleen als het hier "ver" uit de buurt is heb ik geen vervoer.. agh, dan haalt die lieve wennie me toch wel op? Knipoog Haha!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 16:46

Dag meiden, gaan we nog concrete afspraken maken Verward

A.s. zaterdag is er een cross op manege Laanhoeve in Nederhorst den Berg. Lunatic doet daar aan mee en misschien is het dan gezellig om haar daar aan te moedigen Haha!

Laat het even weten dan kunnen we het kortsluiten!!!!!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 17:46

Als haast niemand meer reageerd kunnen wel ook moeilijk afspreken wat we nou gaan doen, en wanneer.

Zaterdag kan ik niet. Niet vroeg tenminste!

Ik kom wel want ik wil Esmeralda en Welmoed (of deed die niet mee?) ook zien, maar ik ben er pas laat hoor. En heb daarna nog prijsuitreiking van Clubkampioenschap, dus ik ben er wel.

Ik vind het wel een goed idee. Melissa, kan jij zaterdag?

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 18:11

A.s. zaterdag?
Hoelaat?

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 18:41

De cross begint om 14:00 uur.
Ik weet nog niet zeker of ik mee doe, maar ik ben er in ieder geval om Lunatic aan te moedigen.

Wie komen er nu allemaal en waar spreken we af???

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 19:31

Ik kan niet.

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 19:32

Ik denk dat ik wel kan, als ik niet hoef te werken Haha!
Alleen weet ik de weg niet meer, mijn orientatiegevoel is niet zo heel goe d Huilen Haha! Haha!

Maar ik spreek anders wel met steffi af, msschien kan ze eerst Punky komen meeten ofzo Haha!

Groetjes

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 19:54

Als het om 2 uur begint kan ik waarschijnlijk niet. En ilse (vriendin) moet met mij meerijden naar de manege en ik weet ook helemaal niet of zij al zo vroeg kan.

Hoe laat is de prijsuitreiking van het springen? Of weten jullie dat ook niet?

Ik zal morgen anders gelijk ff kijken. Als de prijsuitreiking pas 's avonds is kom ik niet hoor, sorry. Dat vind ik dan een beetje té lang duren, en dat vind mn vader al helemaaaal niks.

Als de prijsuitreiking zowat gelijk na de cross is (niet meer dan een uur ertussen, dan gaat mn vader flippen) kan ik wel. Dan ga ik eerst met Punk meeten Knipoog en dan kan Melissa met mn vader, mij en ilse meerijden.