Trektocht over De Veluwe!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 11:28

@ loes-freke: Bedankt voor je info, maar ik denk dat dat op ons niets echt van toepassing is! Er is niet 1 iemand die de tocht organiseerd, we hebben alles met zijn alle besproken. Het is hier op bokt begonnen met een oproepje voor trektocht maatjes. Alles was geregeld, alleen toen het op betalen aankwam hebben er een aantal afgehaakt. Daarom zoeken we nu nog een aantal mensen die met ons mee willen. Maar wij nemen nergens verandwoordelijkheid voor het is gewoon ieder voor zich, maar dan met een groep (beetje moeilijk uitgelegd volgens mij )

796285

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:42

wat een leuk plan. Ik heb een paar jaar geleden ook de Veluwe Trail rondgereden. Ik kan niet mee maar ik sta wel op de Kleine Pol met m'n pony, dus als het uitkomt zou ik het misschien leuk vinden 1 van de dagtochten vanuit daar mee te rijden. Ik post hier dus even om dit topic in m'n lijst te zetten. Veel voorpret toegewenst allemaal

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 18:53

Oke is prima hoor!

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:05

nou, ik heb vandaag wel vast geoefend, hihi! Faram is er helemaal voor in! ik krijg er steeds meer zin in, ik hoop dat het vervoer een beetje snel geregeld is, dan kan ik het definitief maken!

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 12:26

Topic is een beetje doodgevallen hier, maar denken we nog dat het gaat lukken? Want moeten in totaal met 8 komen en als het merrieveulen lukt om te komen met dr zusje zitten we pas op 6. Of is het dan misschien toch handiger oude te annuleren en nieuwe te zoeken?

merrieveulen

Re: Trektocht over De Veluwe!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 13:12

ik ben er nog hoor! ik ben in afwachting van degene die aanbood met de trailer te rijden, zij moet nog overleggen. ik hoop toch zó dat het gaat lukken!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 18:52

Topic valt idd dood! Ik denk dat we het anders moeten gaan doen ik zal julie hierover even pb-en!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:04

Hey.

ik heb een vervelende meededeling, heb een nieuwe baan, in de horeca, maar dat houd in dat ik van de zomer niet weg kan, omdat mijn bazin dan zelf op vakantie gaat, en ik dus t terras moet openhouden.

echt klote nieuws, omdat ik zelf met het idee kwam. ik ga zelf proberen een vervangster voor mij te regelen, maar ik hoop dat jullie ook een beetje willen rondvragen voor mij! verder zal ik sabien de kaart die van de veluwe heb gekocht opsturen. ik hoef t geld niet teruggestoord tot er iemand anders is, anders moet je t zelf gaan voorschieten.

vind het echt heel erg jammer. maar ik heb het geld hard genoeg nodig, en dan komt de vakantie op de tweede plaats. Balen, maarja

groetjes shannon

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 22:02

nou, dat is wel jammer zeg! hopelijk kan mijn zusje dan mee... maar zoals ik sabien al gemeld heb zit ik momenteel ook met wat probleempjes, ik hoop dat die voor die tijd opgelost zijn, maar zekerheid kan ik niet geven...

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 22:08

Ja nu zou er idd wel plek zijn voor je zusje! Maargoed eerst maar even kijken hoe het met faram gaat!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 13:30

Ook Renske heeft aangegeven dat ze niet meer mee gaat. Ik heb de reservering al veranderd van 8 naar 4 mensen. Maar inmiddels ga alleen ik zelf definitief mee en waarschijnlijk merrieveulen (mischien met haar zusje) ook. We zoeken dus nog steeds mensen die met ons mee willen!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:15

Nog mensen nodig?? Probleem bij mij is alleen dat ik 10 dagen eigenlijk iets te lang vind..................Vervoer, paard etc. is voor mij geen probleem, vrij krijgen ook niet (ben gewoon juli en augustus vrij).

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:12

Amulet schreef:
Nog mensen nodig?? Probleem bij mij is alleen dat ik 10 dagen eigenlijk iets te lang vind..................Vervoer, paard etc. is voor mij geen probleem, vrij krijgen ook niet (ben gewoon juli en augustus vrij).

Éen kanttekening, het is de vraag of mijn ouders precies die week op vakantie zijn want dan wordt vervoer voor mij wel wat lastig. Het ziet er nl. niet naar uit dat ik voor die tijd mijn E heb. Eerst maar eens horen of deze vakantie nog doorgaat

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 20:38

Ja die 10 dagen staan wel al vast..... Maar dan moet je zelf maar bedenken of je daar wel of geen zin in hebt, ik zou het iniedergeval leuk vinden als je wel mee zou gaan ! Weet je al wanneer je ouders op vakantie gaan?

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:43

Euh, geldt deze oproep ook voor aanspanningen? ik zou 't erg leuk vinden om met onze shet en karretje mee te rijden, is wel veel geregel, maar voordat ik verder ga informeren; is 't alleen de bedoeling dat echt ruiters meegaan, of mogen er ook aanspanningen mee?

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 20:52

Mhh, wat mij betreft mag dat wel! Weet alleen niet of dat handig is, we zullen dan wel routes moeten volgen waar ook karretjes op kunnen. Maar je hebt een shet dus het zal wel niet zo'n groot/breed karretje zijn. Het lijkt mij wel leuk eigenlijk, maar er zullen wel een aantal dingetjes geregeld/besproken moeten worden idd! En ik weet niet wat merrieveulen en eventueel Amulet ervan vinden.

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:01

ahah, oké, want is nl. niet zeker moet hier dan ook nog vanalles overleggen, maar voordat ik daar aan begin heb ik dan in iedergeval zekerheid of het is uitgesloten of niet

Amulet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 23:20

sabien schreef:
Ja die 10 dagen staan wel al vast..... Maar dan moet je zelf maar bedenken of je daar wel of geen zin in hebt, ik zou het iniedergeval leuk vinden als je wel mee zou gaan ! Weet je al wanneer je ouders op vakantie gaan?

Heb mijn ouders inmiddels gesproken en zij gaan waarschijnlijk NIET op vakantie (ivm verbouwing) maar dit is nog niet zeker, ik zal het er nog even duidelijk met ze over hebben. Wat is de planning voor die rustdagen etc. Is er in de buurt van die plaatsen ook iets leuks te doen? Zwemmen, pretpark oid (ik noem maar wat )

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:30

ahhh... vind het wel zielig voor Sabien... haha, allemaal plannen meegemaakt, en dan haken we allemaal af. ben blij dat er nog meer mensen mee willen! Sabien, als je mij je adres nog even smst, dan doe ik van de week die kaart op de post, daar staan ook alle toeristische dingen op.
X shannon

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 09:49

Wat we op de rustdag gaan doen is nog niet zeker. Maar als je leuke ideen hebt, zeg het maar . Ik denk dat we als we weer een groep hebben die definitief mee gaat dat we met zijn alle even moeten overleggen wat iedereen graag zou willen doen! Er is een bustation voor de deur bij De Veluwe Ranch, dus we kunnen in princiepe overal heen!

Op de rustdag willen we de paarden ook niet helemaal stil laten staan dus maken we mischien een klein ritje, en merrieveulen had het idee om wat western te rijden!

@ JoyCiej007: Zou je shet ons tempo wel bij kunnen houden? Ik heb al even gekeken of de tochten die we rijden ook geschikt zijn voor aanspanningen, dagtocht Hoenderlose Bos + De Postbank zijn in iedergeval geschikt, de rest ga ik nog even uitzoeken!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:25

Oke. Dan is het voor mij nog even afwachten of mijn ouders nou wél of níet op vakantie gaan (voordat die iets met zekerheid toezeggen duurt altijd even ). Àls ze gaan is het wel in die periode namelijk. Even afwachten voor mij dus nog.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:52

oke, heb inmiddels ook mijn vader gesproken en de enige optie voor mij is eigenlijk dat ik 14 tot 18 (maandag t/m vrijdag) meega. Het weekend daarna gaan mijn ouders namelijk zelf op vakantie (toch wel, ouders.........) en heb ik geen vervoer terug EN is er geen oppas voor de hond (ik pas altijd op de hond van mijn ouders als ze op vakantie zijn). Iemand die dan het laatste weekend aan kan vullen?

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:52

Hi,

Ik heb Sabien al eerder op hoogte gebracht dat ik niet mee kan.

Ik ga mijn pony verkopen voor de zomervakantie, eigenlijk wou ik pas na de zomervakantie gaan doen. Maar ik heb nog steeds druk met mijn sociale leven en hobby's en heb ook vaak zin om te gaan rijden en verzorgen. Dus kan ik haar beter gaan verkopen aan een lieve baasje die meer tijd en zin hebt voor haar, dat verdient zij wel, zeker na al dat fijne jaren met mijn pony.

Dus jullie moeten iemand anders gaan zoeken voor mijn plek en geld die ik heb gestort, hoef ik pas terug te krijgen als jullie iemand anders voor mijn plek heb gevonden.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:52

oops, er moet geen zin erbij staan. Typte iets te vlug.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 18:54

@ Goldenflower: Ja ik wist ook al dat je niet meer mee ging.

@ Amulet: Als we iemand kunnen vinden die dan alleen het laatste stuk zou willen rijden dan is dat geen probleem, maar denk dat dat lastig word!