Achterhoekse Bokkers gezocht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eefke85

Re: Achterhoekse Bokkers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 13:59

Ik heb wel veel zin om te meeten, maar kom dan ook zonder paard omdat het me niet verstandig lijkt met een hitsige hengst tussen zoveel andere paarden en pony`s te rijden (hij is ook niet van mij, maar van het stamboek)
en bovendien heb ik geen vervoer voor hem.

In de meivakantie kan ik niet, dan zit ik in Wit-Rusland

@ springlady: de bossen in Bergh is t Bergherbos en daaraan vast zit t Montferland. Super om te rijden, maar daar moet iedereen wel een ruiterbewijs voor hebben en een nummer aan t zadel of hoofdstel, die nummers kosten wel geld, ik weet alleen niet hoeveel.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:10

Even off topic, Ik heb een Orsta dochter. Is ie nou echt zo nukkig als vaak wordt beweerd?

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:33

kom maar eens kijken dan! Kan je hem in het echt zien. Hij staat in Etten bij Willy van Keulen.

Hij heeft idd wel zijn momenten hahaha. Als je aankomt met het halster of hoofdstel moet ie daar altijd even in happen en als je hem de kans geeft probeert ie ook wel eens in een stukje vel te happen. Verder met rijden enzo is hij superbraaf. Ik kan zo een week niet rijden en dan gewoon weer opstappen, daar geeft ie niks om. Bij merries wil hij wel een beetje showerig doen, maar verder is het echt een superbeest! Ik kan het nu steeds beter met hem vinden

Rocamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:33

zo, topic ook gevonden, met dank aan Bertuss.

Ik weet nog niet of ik mee ga. Ik heb geen meivakanite Maareuh, zijn er ook nog 25-plussers in dit topic? Want begin me erg bejaard te voelen met mijn 31 tussen deze jeugdigden...

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:52

och toch! arme Charlotte! Sleep anders Esther ook ff naar dit topic, ben je niet meer zo alleen.
Hoe ist met Roc? Heb jullie al zo lang niet meer gezien....

belinnie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:52

Rocamor schreef:

Ik weet nog niet of ik mee ga. Ik heb geen meivakanite Maareuh, zijn er ook nog 25-plussers in dit topic? Want begin me erg bejaard te voelen met mijn 31 tussen deze jeugdigden...

Ehmm,ik ben 35,is dat antwoord genoeg op je vraag

Rocamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 16:16

belinnie schreef:
Rocamor schreef:
Maareuh, zijn er ook nog 25-plussers in dit topic? Want begin me erg bejaard te voelen met mijn 31 tussen deze jeugdigden...

Ehmm,ik ben 35,is dat antwoord genoeg op je vraag

Ik voel gedeelde bejaardheid (grapje)

@ eefke85, met Rock gaat het super. Die is zo gigantisch veranderd (positief) dat je hem misschien niet eens meer zult herkennen... Misschien zie je hem wel op de meeting.

Alleen, wanneer is ie nou?

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:12

Hoi heb op een of andere manier niet meegekregen wanneer de boktmeeting is. Misschien is het leuk om naar montfoortland te gaan. Degene die vervoer hebben kunnen een buitenrit maken en de anderen misschien met de koets met tinkers. Er is daar een soort saloon inde buurt waar het me dan gezellig lijkt om met zijn alle te babbelen.

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:16

Montferland is idd wel een goed idee, maar daar moet je wel voor betalen om daar te rijden en ik weet niet op iedereen dat wil/kan.

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:58

Eefke85 schreef:
kom maar eens kijken dan! Kan je hem in het echt zien. Hij staat in Etten bij Willy van Keulen.

Hij heeft idd wel zijn momenten hahaha. Als je aankomt met het halster of hoofdstel moet ie daar altijd even in happen en als je hem de kans geeft probeert ie ook wel eens in een stukje vel te happen. Verder met rijden enzo is hij superbraaf. Ik kan zo een week niet rijden en dan gewoon weer opstappen, daar geeft ie niks om. Bij merries wil hij wel een beetje showerig doen, maar verder is het echt een superbeest! Ik kan het nu steeds beter met hem vinden

Een merrie bij ons op stal is al een aantal kerengedekt door een hengst van Willy van keulen, Rietheim's hilbert waar Shanna16 op rijd, we hebben er nu 3 nakomelingen van staan op stal .

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 00:12

Rocamor schreef:

Ik ben dan wel geen 25=plusser maar kom met mijn 23 aardig in de buurt. Meeten lijkt me erg gaaf maar dan dit keer zonder paard. Mira heeft aardig het voorjaar in de bol, en dan neem ik haar niet me voor een rit met andere paarden.

Enne ik heb ook geen meivakantie, dus kijk even welke datum er geprikt wordt.

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:39

Voor de luitjes die niet meerijden met een paard,er bestaat ook nog zoiets als een: Stalen ROS

Astaloca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:49

En dat houd in?

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:52

Dat is zo'n ding waar een zadel op zit en een stuur aanzit. Je komt vooruit op een paar trappers

Astaloca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:01

hahahahahahaha hoe kom je erop

Tivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 17:05

zooo...ben ik weer...
was het topic even kwijt geworden!
ben ondertussen verhuisd naar Wehl,maar nog steeds achterhoeker hoor
Paard is meeverhuist dus gaat prima...
wat leuk dat er zoveel mensen zijn die zich geroepen voelen!
Kan helaas niet op mn eigen paard mee...ben nog bezig met inrijden.

Meivakantie lijkt me een leuk plan.en montferland is ook een goed idee.
verder ken ik niet zoveel in buurt aan mooi rijden ...
oeh ik heb er zin in mensen

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:10

Eefke85 schreef:
och toch! arme Charlotte! Sleep anders Esther ook ff naar dit topic, ben je niet meer zo alleen.
Hier ben ik dan...
Ben ik nu dan wel gelijk de oudste (36)? Niet de verstandigste kan ik wel alvast zeggen...

Ik ben wel in voor een achterhoekmeeting, ben tenslotte ook achterhoeker uit Terborg.
In het Montferland kun je fantastisch rijden, heb vanmiddag samen met Charlotte nog eens een klein gedeelte daar bekeken. Je kunt echt goed rijden daar.
Mijn paard staat in Elten, net over de grens in Duitsland, vast aan het Montferland. Bij ons op stal kun je ook paarden huren, de staleigenaar (Hermann) gaat dan wel mee om de boel te begeleiden.
Verder mogen hun dagvergunningen uitschrijven voor mensen die met eigen paarden komen rijden, ruiterbewijs is niet nodig. De paarden van Hermann worden wel allemaal western gereden, ik weet niet of dat een probleem is. (meer info: www.pferdehof-montferland.de)

Ik hoor het wel wat jullie willen.

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:23

Haay haay! ik wil ook mee!

Kom uit Borculo en ga nu even een vriendin van me op de hoogte brengen.. Heb geen eigen paard maar rijd dr genoeg voor anderen dus kan vast wle wat regelen

Kim_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:27

Meld zich nog een Achterhoeker..
Ik woon in Groenlo, Ik ben in 20 min bij de Schans(Bij lichtenvoorde toch?),, ook mooi om te rijden..

bakstertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:55

Ik woon in Winterswijk..
ik heb geen eigen paard.. en stap met een buitenrit niet zo gauw op een ander paard.. *angst gekregen toen ik keer super hard van paard ben gevallen*

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:40

Zullen we anders een rit maken te paard? lijkt me wel leuk en is voor mijn pony wel eens goed om met andere paarden in aanraking te komen .

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:44

Dan moet ik nog even een pony sjatteren maar dat zal vast geen probleem zijn

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:53

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:46

Citaat:
Een merrie bij ons op stal is al een aantal kerengedekt door een hengst van Willy van keulen, Rietheim's hilbert waar Shanna16 op rijd, we hebben er nu 3 nakomelingen van staan op stal .

Ja, Hilly is gaaf! Goede nakomelingen geeft hij he?!

Hey Esther! Hoe is t dan met jou en Mega?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:53

Ik start even een HK-topic over de achterhoekers,zodat dit topic behouden kan blijven voor meeting-afspraken.