Limbo Meeting: De Buitenrit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Ismay__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 18:45

mee eens , maar wanneer zouden jullie allemaal kunnen , ik kan in iedergeval altijd in de weekenden als ik het goed schrijf maar wat willen er meer ; in het weekend of vakantie of gewoon doordeweeks ,

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 18:46

Ismay ik denk dat de meeste in het weekend gaan.. omdat vakantie al plannen zijn..

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 18:48

Laten we beginnen met een maand te noemen.
In principe kan ik de gehele maand maart (behalve 19 maart) en april is voor mij ook geen probleem

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 18:48

Ik ga voor april.. maar zit ik met proefwerkweek..

*edit ik bedoel in maart zit ik met proefwerkweek..
Laatst bijgewerkt door Robin op 23-02-06 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 18:52

Over de galop hoeven jullie je geen zorgen te maken. Is niet keihard galopperen bijvoorbeeld

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:00

_Anke_ schreef:
Over de galop hoeven jullie je geen zorgen te maken. Is niet keihard galopperen bijvoorbeeld

Oke dan is het goed.. tjah omdat ik las dat jullie in volle galop een berg opginge.. haha niet dat ik het niet wil ofzo.. lijkt me echt super leuk.. maarja ik ga niet zo snel op een paard zohard galopperen...

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 19:08

Oke, om snel tot een datum te komen prikken we de maand.

de maand 'Maart' ligt al dichtbij, dan kijken we even naar die. Vraag 2 --> De maand maart, liever week of weekend?

Voor mij dus het weekend.

Daarna prikken we nog een dag én voila, onze buitenrit is gepland

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:09

Weekend.. Maar het ligt er echt aan wanneer.. want ik heb dan ook proefwerkweek en daar hangt (bij mij) alles vanaf.. havo of GT

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 19:11

Weet je al wanneer je proefwerkweek hebt? En welk weekend dat dan zou zijn? Geef dat dan ook even aan, dat maakt het straks makkelijker met beslissen!

Concreet zijn mensen

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:13

Eens kijken.. proefwerkweek begint op.. donderdag 23 maart begint de proefwerkweek.. en dus het weekend van 25/26 maart kan ik niet komen..

Rafaela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:15

bij mij heb ik dan geloof ik een toetsweek dus moet ik even kijken wanneer , ik bedoelde ook niet dat de rustige niet zouden galoperen...
maar ik ga ook niet zo snel op een paard dat echt zohard galopeert, want had het topic gelezen, en het kwam bij mij over dat het nogal wild eraan toeging... en euhm ik denk niet dat dat zon goed idee is met mij erbij haha, vraag maar aan tr3z3l_l0v3r. die heeft ervaring met mij reed toen wel pas een paar maandjes en is intussen al stukken beter.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:16

voor mij het liefste op een zaterdagmiddag ofzo, ik ben namelijk bezig met mijn koetsiersbewijs en heb daar lessen voor.

Ik wil wel graag lekker galoperen maar niet als een dolle gek.

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:17

Weekend kan bij mij.. moet ik wel mijn les waarschijnlijk afzeggen.. maar daar heb ik het wel voor over:D

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:23

Ik heb 20 maart tentamen, dus het weekend van 18 en 19 maart kan ik niet

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:27

Dan denk ik dat we toch richting april gaan.. omdat andere weekenden vrij snel zijn..

_Ismay__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 20:24

zijn de paarden of pony's alle weken zeg maar "vrij" ?

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 20:36

Moeten we van te voren reserveren!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 20:41

Ik denk wat ik nu gehoord heb.. dat we maart niet meer gaan halen.. anders is het te snel.. (al over 2 weken) Dus gaan we naar april? of toch nog datums in maart?

xJurdyWonanx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:13

Ik kan in maart zowieso wel. alleen niet 16maart.

* p.s als iemand iets weet met wie ik eventueel zou kunnen mee rijden. Sorry dat ik zo opdringerig lijk maar anders kan ik niet mee :p

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:10

Gemma_Luuvv schreef:
Ik bedoel ook niet dat de rustige geen galop doen he.. maar ik denk dat de meeste in rengalop een berg op willen (was vorige keer toch ook zo?) en dat de rustige groep gewoon een rustig galopje doet.. het is maar een idee hoor

de groep rijd de hele tijd samen maar bij de 2de galop berg kan je meestal kiezen of je of de galop berg mee opgaat of gaat stappen tot we elkaar weer treffen

zoo vaak en hard in galop gaan we niet hoor!!! die berg is alleen logish omdat ze zich moeten afzetten om de berg op te komen en dat vinden ze geweldig...(ik reed die ook al op toen ik 1 jaar reed) dus kan wel maar niks moet verder denk ik niet dat ze zullen splitsen en de andere galopjes zijn gewone galopjes niet lang gewoon even en ook niet super vaak hoor!! maar geloof me dat draf ook veel kan zijn als je snel en veel draaft! dus misschien ietjes meer stappen dan kan iederee het aan!

Suomi

Re: Limbo Meeting: De Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 23:11

Die eerste gallopberg ging ook al behoorlijk hard hoor. Naar mijn mening is die eerste gallopberg ook geen aanrader voor angstige mensenen/of beginners... Maar da's mijn mening.

Denk dat maart inderdaad nog te vroeg is om te regelen.

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 04:05

ja denk ook wel ja!!!

haha jawel oke heb makkelijk praten ben geen bange ruiter! nooit geweest dus ik vond dat geweldig toen ik daar vroeger op de manege reed! maar goed moet ja geen probeem zijn dat de anderen een klein beetje omlopen ofzo bij bijde bergen!!
moet overgins zeggen dat de vorige keer ik liever die galop deed dan de normalen khad aan het einde pijn bij mijn rug/zij en iedere keer dat het paardje neerkwam of ik met lichtrijden ofzo in het zadel neerkwam met draf deed dat pijn...mijn rechter stijgbeugel was te lang en telkens als ik hem goed wou doen gingen we weer draven...dus zat niet super in het zadel! in galop had ik geen grip meer bij mijn rechter been en schoot steeds helemaal in de stijgbeugel vrij pijnlijk dus! maar oke heb het overleeft! (het is dus dat ik het af en toe ook wel ff rustiger aan wou doen MAAR die bergejs sloeg ik niet over dus ja dan moest ik maar doorzetten

maar als wij toch aangeven van te voren dat er nog niet zoon super ervaren en.of angstige ruiters in de groep zitten dat we dan kunnen splitsen bij de galopberg(en) en misschien in het algemeen iets meer stappen dan moet dat toch gaan vind ik!!

komt vast goed...
maar maart is idd te vroeg vandaar dat ik dacht aan midden april tot midden mei ofzo..mijn enige probleem is als ik weer een week pijn heb wegens spierpijn vind ik het niet leuk dat 29 maart te hebben (met mijn verjaardag) laatste 3 weken van juli moet ik hard werken (ga dan oppassen bij mensen thuis op hun hond, katten 2 pony's en een paard met haar veulen ben daar dus dan iedere dag minimaal 3 uur bezig met de dieren moet stallen mesten enc)
en begin juni is pinkpop dus dan kan ik daar ook niet zijn met spierpijn althans niet zo erg als ik laats had...
voor mij komt dus midden (of zeg na 6 april) tot midden mei het beste uit!of de week na pinksteren (dus NA pinksteren TOT midden juni)

nouja eventueel vinden jullie een data dat ik toch mee ga alleen die dagen zijn voor mij het fijnste

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 04:09

begin tot midden maart is ook oke maar liever later

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 09:21

Doe mij maar april.. komt mij het beste uit..

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 10:52

maart is mij ook te kort dag IVM SE's..
Begin Mei eind April/begin Mei is het fijnste voor mij.