Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).. brunssummerheide lijkt me heeerlijk.. ben ik al lang niet geweest. MAar moet ik wel vervoer hebben.. ..
), maar nadat ze eenmaal rustig was, was het prima!
En dan gaat zo'n rengallop er wel in
! Maar volgens mij waren de andere manegepaarden wel braaf.
maar een ander paard is ook oke 
kunnen we toch doorijden! maar bedoel dan is het voor somige mensen niet TE erg en voor die van de vorige x die het wel leuk vonden ook weer niet te rustig! gewoon een middenweg zoeken!!! was overgins blij om even te stappen toen we splitsten maarja kwou de grote galop berg op dus tjah!

*
En die van mij heeft echt géén stap verkeerd gezet; een toppertje 
en als ik dan even op het paard/pony heb gezeten.. dan durf ik alles hoor
al suggesties voor een datum?

Whisperke schreef:Ik zal een vragen lijstje maken:
Wat wil je gaan doen:
A. Buitenrit
B. Dressuur
c. Springen
D. anders, nl.
Welke dag:
A. zaterdag
B. zondag (we moeten rekening houden want de wedstrijden beginnen weer in april)
Maakt niet uit, kan in principe op beide dagen, maar op zondag weet ik zeker dat ik eigen vervoer heb.
Wanneer:
A. het liefst nog binnen 2 maanden. Het liefst niet later dan de meivakantie..
B. Het liefst voor de zomervakantie.
C het liefst in de zomervakantie (maar dan heb je het risico dat er afvallers zijn ivm met de vakantie) inderdaad
En dan waar gaan we heen!! De brunssummerheide is voor mij lekker dichtbij, maar ik sta ook open voor andere maneges!

Whisperke schreef:Ik zal een vragen lijstje maken:
Wat wil je gaan doen:
A. Buitenrit
B. Dressuur
c. Springen
D. anders, nl.
Mag allemaal, buitenrit lijkt me wel erg gezellig!
Welke dag:
A. zaterdag
B. zondag (we moeten rekening houden want de wedstrijden beginnen weer in april)
Als het een zondag is dan is er 99,9%kans dat ik weer niet meekan en dat zou ik écht jammer vinden.
Wanneer:
A. het liefst nog binnen 2 maanden.
B. Het liefst voor de zomervakantie.
C het liefst in de zomervakantie (maar dan heb je het risico dat er afvallers zijn ivm met de vakantie)
Maakt niet zoveel uit.
En dan waar gaan we heen!!