Van wat voor een film huden jullie????? en welke dag van de week komt jullie het beste uit?? weekend of door de week? en dan moet er ook ff binnenkort een datum wordne gekozen!! dus wanneer kunnnen jullie???
ik vindt alles prima .. maakt mij niet uit wat voor een film.. mij komt een zondag het beste uit .. maar als ik de enigste ben dan wil ik ook wel een andere dag .. zaterdags kan ik zowiezo niet ( overdag )
ik denk dat we wel een xtje gauw wat moeten regelen hoe of wat..anders komt het er niet van
ik ben vanaf zondag 26 feb t/m zoindag 13 maart niet want dan zit ik in texel om stage te lopen, maarja als jullie het wel in die weken willen doen, dan heb ik gewoon lekker pech
van mij mag het anders ook wel een avond door de weeks, Ik weet dat ze op de dinsdagavonden een sneak preview hebben. Ben een aantal keren geweest, ik vind het wle leuk, altijd afwachten wat je te zien krijgt!
Data maakt mij niet zoveel uit. Ik ben vaak doorde weeks net zo druk als in het weekend.. Prik maar een data en ik kijk wel of ik dan ruimte vrij kan maken.