Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diana_14 schreef:Ik 'verhuis' 30 april weer naar oude pekela... dus misschien 29 april?
Hanke.. misschien kunnen wij samen naar Bellingwolde rijden?
horseloverx schreef:hallo iedereen,
ik vind dat we nu ook eindelijk eens een datum moeten gaan prikken,
@ sara0 tuurlijk ga ik nog steeds mee, maar waarom een nieuw topic beginnen?
hier word het niet overzichtelijker van.
zullen we zeggen nu over een maand? dat word dan 24 of 25 juni?
dat is op zaterdag of zondag.
groetjes.
melody2 schreef:Zondag 11 juni wil ik een buitenrit gaan maken. Wie gaat er mee?
De planning is om rond 13.00 uur te gaan rijden.
BonBon schreef:Nou, ik heb het opgezocht. Ik weet een route van bijna 10 km. Deze gaat door het rhederveld langs veel dalwegen en bos en plassen.
Mooie van 12 km, gaat langs veendiep, vriescheloërbos en Bisschopsweg en langs fietspad.
En eentje van 14 km, gaat langs duitse grens, richting lethe, door lethe en via kanaal terug.
Oh, en nog een, van 15 km, en die gaat langs sara0, richting bourtange, en dan ergens links en dan rijd je ook precies op de duitse grens terug, stukje in duitsland en dan via fietspad achter rhederweg terug.
![]()
![]()
![]()
Ik word veel te enthousiast! Sorry. Jullie kennen B'wolde vast ook allemaal wel. Maar goed, als jullie extra routes willen, ik heb er genoeg, ook met stukjes waar bijna nooit een kip komt, stukjes onbewoond duitsland bijvoorbeeld.
Ik geef dus graag nog preciese beschrijvingen, maar dan moeten jullie maar zeggen van welke route.
Edit: Oh ik zie net dat julie niet zo ver willen, ligt eraan wat je ver vind. Maar anders weet ik ook nog leuke kleine stukjes. Van een 5 km tot 10 dus...