hahaha die laatste is speciaal voor joost, kijken of hij het nu wel ziet hahaha.. en tsja aar er kan er maar 1 de ersgste zijn!! JIJ WINT
meiden ik zie dat jullie je echt geweldig hebben gedragen En als je heel erg goed kijkt sta ik volgens mij ook op de foto volgens mij
ja klopt floor!ik had voor meyke zo'n plastic ophangding voor fotos, en daar foto's van jullie in gedaan!
Marshaha schreef:ja klopt floor!ik had voor meyke zo'n plastic ophangding voor fotos, en daar foto's van jullie in gedaan!ben helemaal blij met mijn cadeautjes! toevallig dat wij elkaar hadden mars!!
Ohhh wat heerlijk die foto's!!!Ik wil zo morgen weer een meeting, lig echt weer helemaal dubbel hier.
Ook een poging voor wat foto's.De eerste foto! Jeroen dan enige echte KB-man enters (ilske dat betekent komt binnen). Ilse en Ilse = liefde op het eerste gezicht.Geen idee wat ze hier bekijken. Mars en Eef druk in gesprek tijdens de rokerspauze.Gastvrouw en hulpkelner.Chineesjes.Lachen hé Ilse! Arie had dorst!Mars wilde hem niet kapot maken, hij was zo mooi!
Smile Arie!Suus met Taz!De Surprisebouwer kijkt rustig toe.Eva ontvangt haar smakelijke verassing. Zou die in mijn mond passen denkt Ilse. Whoop met nog heel even 2 glazen.Ilse en haar zeer waargetrouwe huis!Dat was het alweer!
ok nog een paar fotoooootjes... niet heel bijzonder maar wel grappig!Sfeer plaatjes! En dan nu 1 van mijn kadootjes in gebruik! En hij kan ook heerlijk spuiten!! En voor de mensen die gister niet van het uitzicht konden genieten, en sommige dat jammer vonden... Nu kan iedereen het zien....