Dressuurmeeting Limburg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 11:50

Whisperke, weet jij iemand die les geeft?

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 11:51

Ik weet niet wat iedereen aan zoiets wil uitgeven en wat de eisen zijn!! Moet het een gewone simpele lesgever zijn of een die ook op hoog niveau rijdt!!

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 11:55

ik wil iemand hebben die op hoog niveau les geeft en niet een simpel iemand.
of dat we met zijn alle naar de manege gaan en een paard huren.

en ik denk dat de meeste met een eigen paard dat ook willen!

gekkesies

Re: Dressuurmeeting Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 11:58

de mogelijkheid een paard te huren is denk ik wel een vereiste, aangezien er toch een aantal geen paard tot hun beschikking hebben!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 11:59

Dat is waar.
Voor mij hoeft 't niet op hoog niveau, echt niet.
Ik heb ook geen zin om 50 euro uit te geven..

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:01

Ja maar kijk niet iedereen heeft een eigen paard of kan wegens omstandigheden niet komen. Moeten hun dan maar toe kijken en hun een leuke les voorbij laten schieten zou niet eerlijk zijn!! en daarbij stel ik kan Sugar meenemen (wat denk ik niet gaat) dan wil ik op haar les en dan op niemand anders. Ten slotte is dat de pony waar ik mee rijd!!

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:03

ik denk dat je verschil moet gaan maken of het een meeting of een clinic wordt, want beide gaat denk ik niet als je paarden gaat huren, want dan worden de kosten toch wel erg hoog als je een beetje op niveau wil rijden. En als er alleen maar les kan worden gegeven op B/L niveau vinden sommige het misschien minder interresant.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:03

Daarom ik vind het belangrijk dat degene die lesgeeft, weet waar ze het over heeft. De een kan goed les geven maar niet op hoog niv. rijden en anders om kan ook hoog niv. geen spectaculaireles!!

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:04

@ gekkesies+ missHaffie hier werd gesproken over dat we een clinic wilde doen.
denk dat het niet veel zin heeft als je een paard huurt.

dan krijg je teveel niveau verschil of heb ik het fout?

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:04

ja ik zou ook graag met glad gaan, maar denk niet dat dat erin zit.
Voor mij hoeft het ook geen instructeur/trice van hoog niveau te zijn, maar wel iemand die weet waar die mee bezig is.
En idd roos, 50 euro gaat me een beetje ver als daar nog kosten boven op komen voor het huren van een paard!

en inderdaad sandra, als ze maar weten wat ze doen, daar gaat het om, niet of ze ZZ zwaar of weet ik ut rijden!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:05

Vandaag is ook een springmeeting op een manege. Sommige huren een paard de ander neemt het paard mee. Lijkt me super gezellig!!

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:05

Nathalie84 schreef:
ik denk dat je verschil moet gaan maken of het een meeting of een clinic wordt, want beide gaat denk ik niet als je paarden gaat huren, want dan worden de kosten toch wel erg hoog als je een beetje op niveau wil rijden. En als er alleen maar les kan worden gegeven op B/L niveau vinden sommige het misschien minder interresant.

je haalt de woorden uit me mond was al aan het type maar jij was me voor.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:06

Aliesje de titel staat toch duidelijk dressuurmeeting en geen dressuurclinic!!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:07

Maar ja wat wordt het nu een clinic, meeting en mogen dan alleen maar de mensen met een eigen paard tot beschikking meedoen!??

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:08

@ Whisperke en van wie krijgen ze les van iemand die daar altijd op de manege les geeft.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:09

Dat weet ik niet. Maar het houdt niet in dat die lesgever niet goed les geeft!! en daarbij het komt er dus opneer geen eigen paard, dus ook niet meerijden denk dat er dan veel zullen afvallen!!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:10

ja dat begrijp ik er ook uit, ik heb waarschijnlijk geen paard tot mijn beschikking, dus zou er dan een moeten huren.
Stel dat ik wel met gladstone kan doen, heb ik nog steeds hetzelfde niveau hoor!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:12

Ja dat sommige niet wedstrijd rijden, kunnen hun niets aan doen!! En daarbij vraag je tyrza. Die werkt ook voornamelijk aan de basis. Dus ja daar ligt het niet aan!! Dus als je dan B of Z rijdt blijft basis en basis is basis!!

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:13

In de titel staat inderdaad meeting, maar het begon meer op een clinic te lijken en een clinic kun je het beste gewoon op je eigen paard/pony rijden. De investering bij een clinic is normaal gesproken ook veel hoger, en ik vind niet dat je zoveel geld moet investeren voor een lesje op een vreemde pony, maar goed dat is mijn mening natuurlijk.

Een meeting is wat heel anders en dan kun je ook gewoon een paard huren, want dan maakt het niet zoveel uit! Dan kun je gezamelijk allemaal een lesje nemen en dan worden de kosten ook niet zo hoog. Clinics zijn duur maar wel erg leerzaam voor paard en ruiter.

Ik wil voor jullie (gekkesies en Whisperke) alles mogelijk maken dus kijk maar wat jullie het liefste doen en clinic of een meeting.

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:13

dat zeg ik ook helemaal niet ik bedoel er alleen mee dat iemand die Z1 rijdt er niet zoveel aan vind om bij een manege ruiter in de bak een lesje mee te rijden is niet stom bedoelt maar niveau verschilt gewoon erorm!

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:15

Misschien als eis stellen dat de instructeur Z rijdt en dat er dan paarden te huur zien voor degene zonder paard.
Is maar een idee wah

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:16

ja dat snap ik aliesje, maar het kwam bij mij (sorry als het niet zo is) over alsof iedereen zonder eigen paard niet mee kan doen, omdat die veel slechter zijn
Dat zou ik erg jammer vinden, mijn niveau is inderdaad niet zo hoog, maar juist daarom wil ik graag meedoen en dingen leren!

En nathalie je bent echt een schat!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:17

Hahah kun jij dan op alle paarden van de manege rijden!! Zou wel grappig zijn!! Nu even een beetje buiten dit maar ik denk dat je nog veel leert als je eens op een andere pony stapt dan waar je altijd op rijdt!! Al is het alleen met je zit!! En nat je bent een schat, maar je moet ook aan je zelf denken he!!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:20

Maar bij deze. Een meeting is mij meer dan genoeg. Vind het wel zo eerlijk dat iedereen mee kan doen die dat ook wil!! En dat ik eens wat mensen van Bokt zie en leer kennen!! En wat is er belangrijker, dan lekker gezellig samen hobbelen en kletsen!! Je kunt nog zo'n goede ruiter voor je neus hebben, maar helemaal er geen bal aanvinden!!

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:20

ja ik denk ook aan mezelf, maar ik heb al wekelijks goed les en heb al een clinic van Tyrza gehad. Ik kijk me even aan wie nu precies les gaat geven en wat de bedoeling wordt, misschien is het wel heel dicht in de buurt en rij ik 2 keer.