Je kunt ook een keer van te voren langs komen om te kijken hoe het gaat (trailer, route, strand etc. etc. etc..) en dan later met een grotere groep en een Boktmeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Dat is prima hoor![]()
Je kunt ook een keer van te voren langs komen om te kijken hoe het gaat (trailer, route, strand etc. etc. etc..) en dan later met een grotere groep en een Boktmeeting.
Maxielover schreef:Hoi, bij mij in Noordwijk zou het evt. ook nog kunnen. We hebben strand waar je over een groot gedeelte mag rijden, een stuk duin en wat bos (niet zo groot). Het gebied is niet enorm, maar 2 uurtjes kun je er wel vol maken. Ik heb zelf een brave Haflinger die het gebied kent, en evt. kan mijn vriendin (12 jaar) mss nog wel mee met haar Haf, daar heeft ze soms wat moeite mee maar opzich gaat dat heel goed. Verder ken ik nog iemand met een Tinker in Katwijk die vast ook wel interesse heeft. Haar vriendin gaat dan wss mee op haar Shetje, die is beresterk en kan het heel goed aan. Geloof het of niet, maar ze houdt het bij !!!Als het Katwijk wordt weet ik nog niet of ik mee ga.
Maxielover schreef:Maxielover schreef:Hoi, bij mij in Noordwijk zou het evt. ook nog kunnen. We hebben strand waar je over een groot gedeelte mag rijden, een stuk duin en wat bos (niet zo groot). Het gebied is niet enorm, maar 2 uurtjes kun je er wel vol maken. Ik heb zelf een brave Haflinger die het gebied kent, en evt. kan mijn vriendin (12 jaar) mss nog wel mee met haar Haf, daar heeft ze soms wat moeite mee maar opzich gaat dat heel goed. Verder ken ik nog iemand met een Tinker in Katwijk die vast ook wel interesse heeft. Haar vriendin gaat dan wss mee op haar Shetje, die is beresterk en kan het heel goed aan. Geloof het of niet, maar ze houdt het bij !!!Als het Katwijk wordt weet ik nog niet of ik mee ga.
Dit bericht geldt niet meer, ik ga nl. niet mee als het in Noordwijk zou worden. Ik wil geen risico's nemen vanwege het Rhino-virus.