Strandrit Zuid-Holland voorjaar 2006

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:22

Dat is prima hoor

Je kunt ook een keer van te voren langs komen om te kijken hoe het gaat (trailer, route, strand etc. etc. etc..) en dan later met een grotere groep en een Boktmeeting .

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 21:24

Apple schreef:
Dat is prima hoor

Je kunt ook een keer van te voren langs komen om te kijken hoe het gaat (trailer, route, strand etc. etc. etc..) en dan later met een grotere groep en een Boktmeeting .

Dat vind ik inderdaad een beter plan Mocht het me heel goed bevallen, kan er altijd nog een grotere rit georganiseerd worden

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:07

Heey ik wil ook HEeeel Graag mee heb een eigenpony die al meerdere keren op het strand geweest is en hij is heel sociaal dus bijna nooit gemeen tegen andere paarden. Dus laat weten waneer je hem gaat organiseren dan ben ik er zeker.. groetjes eline

xjemarisxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:26

zo het ook heel erg leuk vinden, nog nooit gedaan met me paardje.. maar zal zeker goed gaan! alleen tsja vervoer.. dat moet ik eerst zien te regelen of dat iemand mij ophaald

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:52

Ik wil toch erg graag mee. Als ik kan op de datum (neem aan in een weekend) dan ga ik even informeren voor een paardentaxi. Mijn paard is heel mak buiten maar ben nog nooit op het strand geweest.

Chessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:54

Ja lijkt me heel leuk!!
Ik woon vlakbij rotterdam dus ook in zuid holland Al zou alles door gaan heb ik vervoer!!
Maar al gaan we met een grote groep dan is me pony denk wel heel erg druk.. want hij fokt zich dan op.. Maar lijk me heel erg leuk.. Hou dit topic ff in de gate

Ben wel vaker naar het strand geweest! Ben ook 2 weken met hem naar renesse geweest Lekker hoor.. Maar hij is wel een bangerik voor het water

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:01

Ik ga zondag naar Strand Even kijken hoe Gracy is!

Als het goed gaat ga ik mee.. Heb ev. nog plek over in de trailer

Inno1985

Re: Strandrit Zuid-Holland voorjaar 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 14:05

Hey,

Ik zou ook wel graag mee willen.
Ik heb me paard nog niet zo heel lang (nu 3 weken) maar het blijkt dat ze buiten heel braaf is.
Ik zou ook wel een keer van te voren naar het strand willen met iemand om te kijken of ze echt zo braaf is als er gezegd werd.
En dan kan ik ook mee met de strandrit met heel veel mensen. Ik denk dat mijn paard wel braaf is, want ze vind andere paarden alleen maar leuk.

Nou ik hoor het wel als iemand zich aanbevolen voelt

Gr Tamara

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:29

Ik zou heeeel erg graag meewillen! ben pas op strand geweest (boktrit Den Haag) en hij was super! Ook braaf gewoon. Ik heb alleen geen trailer. Ik woon zelf in Delft en paard staat aan de rand van Wateringen Den Hoorn. Dus als iemand een plaatsje heeft graag!!

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:01

nee?

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 01:47

Er is niet echt een datum oid afgesproken . Ik geloof dat het op dit moment meer op individueel initiatief gaat .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 22:39

ik zou ook wel graag mee willen, heb alleen geen vervoer!

fallstar, misschien is er iets voor ons samen te regelen met een trailer?

gaia/ kitjuh, gezien jullie ook bij Delft staan: kennen jullie nog iemand die met een trailer mag, kan en wil rijden?

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:11

Anique, ik wil idd ook graag mee, mijn pa kan misschien wel rijden. Dan moet er alleen wel een auto en trailer geregeld worden. De auto van mijn ouders kan geen 2 paarden trekken. Kitty kan Amigo helaas toch niet meenemen. Dus die gaat helaas niet mee. Verder weet ik eigenlijk niemand die kan rijden.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:19

Hoi, bij mij in Noordwijk zou het evt. ook nog kunnen. We hebben strand waar je over een groot gedeelte mag rijden, een stuk duin en wat bos (niet zo groot). Het gebied is niet enorm, maar 2 uurtjes kun je er wel vol maken. Ik heb zelf een brave Haflinger die het gebied kent, en evt. kan mijn vriendin (12 jaar) mss nog wel mee met haar Haf, daar heeft ze soms wat moeite mee maar opzich gaat dat heel goed. Verder ken ik nog iemand met een Tinker in Katwijk die vast ook wel interesse heeft. Haar vriendin gaat dan wss mee op haar Shetje, die is beresterk en kan het heel goed aan. Geloof het of niet, maar ze houdt het bij !!! Als het Katwijk wordt weet ik nog niet of ik mee ga.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 20:46

gaia, ik pb je even!

kitty, balen zeg dat je niet meekan! had het wel gezellig gevonden!!

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:36

Samen met Anique_Vaandrig hebben we besloten dat we in april naar het strand willen met de paarden. We willen naar Hoek van Holland. We gaan in elk geval met z'n tweeën, maar het zou gezellig zijn als er meer mensen mee gaan.
De data dat wij in elk geval kunnen zijn:
dinsdag 4-4
woensdag 5-4
woensdag 12-4
donderdag 13-4
donderdag 20-4
vrijdag 21-4
maandag 24-4
vrijdag 28-4
Dus: wie heeft er zin en kan op één van deze dagen met ons mee?

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:38

Ik kan zowieso niet doordeweeks dus deze data's vallen allemaal af voor mij

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:11

Maxielover schreef:
Hoi, bij mij in Noordwijk zou het evt. ook nog kunnen. We hebben strand waar je over een groot gedeelte mag rijden, een stuk duin en wat bos (niet zo groot). Het gebied is niet enorm, maar 2 uurtjes kun je er wel vol maken. Ik heb zelf een brave Haflinger die het gebied kent, en evt. kan mijn vriendin (12 jaar) mss nog wel mee met haar Haf, daar heeft ze soms wat moeite mee maar opzich gaat dat heel goed. Verder ken ik nog iemand met een Tinker in Katwijk die vast ook wel interesse heeft. Haar vriendin gaat dan wss mee op haar Shetje, die is beresterk en kan het heel goed aan. Geloof het of niet, maar ze houdt het bij !!! Als het Katwijk wordt weet ik nog niet of ik mee ga.

Dit bericht geldt niet meer, ik ga nl. niet mee als het in Noordwijk zou worden. Ik wil geen risico's nemen vanwege het Rhino-virus.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:21

even het topic up-to-date houden zijn er nog mensen die interesse hebben?

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 16:17

Ik ben al een hele tijd niet meer in dit topic geweest, in de eerste plaats omdat ik toch niet niet helemaal zeker was of ik met mijn verzorgpaard het strand op durfde. Hebben een korte tijd in een soort 'dal' gezeten en ik wilde nog geen afspraken maken zonder te weten of ik (en hij) er wel klaar voor was.

In de tweede plaats zit ik met het vervoer. Mijn vader is voor zijn werk de laatste tijd veel in het buitenland, ik weet dus nooit zeker wanneer hij er wel is of niet. De enkele weekenden dat hij tussen 2 klussen in er wel is, voelt hij er weinig voor met de trailer naar Katwijk te moeten rijden, begreep ik uit zijn antwoord een tijdje terug

Het aanbod van Apple moet ik dus helaas even verstek laten gaan, misschien dat het er ooit van komt als mijn vader wat meer thuis is. In ieder geval nog bedankt voor je aanbod!

En de rest van de bokkers die wel een rit gaan maken: Heel veel plezier

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:00

Jammer kel..
Wie weet over een paar jaar ik op Sapphire en jij op Sun

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:06

ik wil wel meerijden hoor. woon in den haag en paard staat vlakbij de duinen in wassenaar. ben eigenlijk zo op het strand dus geef maar een schreeuw

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:56

woogy, sta jij dan ook vlak bij meijendel?

Chessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:09

Een vriendin van mij gaat als we kunnen waarschijnlijk mee met haar verzorgpony! Dus die gaat dan ook mee.. Ik hou dit topic nog even in de gate

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:50

Maxielover schreef:
Maxielover schreef:

Dit bericht geldt niet meer, ik ga nl. niet mee als het in Noordwijk zou worden. Ik wil geen risico's nemen vanwege het Rhino-virus.

rinho virus is nooit in deze omgeving geweest het is een verzonnen verhaal uit wraak op een manege
Laatst bijgewerkt door moyra op 12-03-06 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt