Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Black2000 schreef:Ik rijd altijd een beetje ertussen in, het hangt helemaal van de bui van Black af, als ik merk, dat ie heel druk is, dan ga ik meestal een rustig ritje maken, anders denkt ie gelijk dat ie mag crossen. Ik hou ook van een stap-ritje. Maar als Black braaf is, dan durf ik meer en dan zit een lekker ruim galopje er wel in!!
sandr0 schreef:Nou ik ben benieuwd maar t zou voor mij de eerste keer zijn dat ik met een grote groep een buitenrit ga maken. Het eniste waar ik dan vanuit ga is dat wel iedereen zijn paard buiten normaal bij zich kan houden????
_loekie_ schreef:
1.Quarterh0rse
2.lightmorebh
3.FuRyoMaRLoeS
4._loekie_
5. Daniëlle(meisje bij mij op stal)
6.FabjuhBrowny
7. Black2000??
8.Sandr0
_loekie_ schreef:Nou als ik met ze tweeën ben vind ik het altijd wel leuk om loek altijd even te laten gaan.
Maarja ik vind alleen draven en stappen best het moet geen zooitje worden en wel voor iedereen leuk blijven
sandr0 schreef:_loekie_ schreef:Nou als ik met ze tweeën ben vind ik het altijd wel leuk om loek altijd even te laten gaan.
Maarja ik vind alleen draven en stappen best het moet geen zooitje worden en wel voor iedereen leuk blijven
Ik vind een rengalop ook geen enkel probleem maar laten gaan dat doe ik dus niet. Ik wil gecontroleerd rijden en dat dus ook in galop. Of dat een rengalop is of handgalop dat bepaal ik dus en niet mijn paard ,doordat ik m zou laten gaan![]()
Maar inderdaad als je met een groep gaat waarvan je elkaar niet kent ( en dan bedoel ik eigenlijk de rijvaardigheid van de ruiters en hoe depaarden zijn) is t slimmer om een rustig ritje te rijden.
_loekie_ schreef:Nou als ik met ze tweeën ben vind ik het altijd wel leuk om loek altijd even te laten gaan.