wie gaat er trouwens allemaal paard&management doen of doet dat al? hebben jullie je ook al ingeschreven voor die stage?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:fommy????wiesda?
Japke_Z schreef:BrittKitt schreef:ken dr wel al een hele hoop die p&m gaan doen en dat zijn over het algemeen pennydozen
idd, dat zal ook wel de reden zijn dat we verplicht naar oenkerk moeten, d'r zullen wel een heel stel tussen zitten die nog niet eens fatsoenlijk uit kunnen mesten....Hoop dat die zo afknappen op dat uitmesten dat ze een andere studie gaan kiezen, hebben we die iig volgend jaar niet in de klas......
Truf schreef:Of hier
T uitmesten is hier nu echt niet te doen. In de paddock moet ik de poepjes eerst losbikken voor ik t in de kruiwagen kan gooien. Frustrerend...
Hoop dat de pennyclan behoorlijk afknapt op de stage(incl een klasgenoot die denkt dat ze heel wat is
![]()
niet sarah/LaraCroft
)
Japke_Z schreef:Truf schreef:Hoop dat de pennyclan behoorlijk afknapt op de stage(incl een klasgenoot die denkt dat ze heel wat is
![]()
niet sarah/LaraCroft)
*is heeeeeel nieuwsgierig*
ken ik d'r???
Japke_Z schreef:hmmmm, gloof niet dat ik die ken....maar komt me ergens wel bekent voor.....
Japke_Z schreef:haha, vertel! kunnen we allemaal lachen!