maar wat bedoel je hier mee?
pony is atactisch, dus een racepartijtje wagen we ons niet aan
??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fallstar schreef:pony is atactisch, dus een racepartijtje wagen we ons niet aan
??
Racekees schreef:heb jmmr genoeg geen paardje alleen me stalen ros anders had ik ook wel even komen opdraven met de camera
fallstar schreef:racen was toch ook niet de bedoeling? of wil je helemaal niet galopperen?
Maris89 schreef:Racekees schreef:heb jmmr genoeg geen paardje alleen me stalen ros anders had ik ook wel even komen opdraven met de camera
Dan kom je toch naar het strand? Kan je mooi foto's maken
Prinslover schreef:Ik kwam net op dit topic.. En ik heb een verzorgpony die ik waarschijnlijkw el mee kan nemen (99%) Dus ik wil ook mee eigenlijk, als t mag
Citaat:Quote:
1.Auky met Auky
2.Maris89 met Giorgy
3.Fallstar met Star
4.Inky_Devil met Devil
5. Prinslover met Prins (neem ik aan)
6.
7.
8.
9.
10.
Prinslover schreef:Nee, helaas niet meer met PrinsDie verzorg ik niet meer.. Heel erg jammer, maar ik ga mee met Pablo een klein hengstje
Heel braaf verder! Misschien wil mn verzorgster van me shet ook wel mee, met myn shetlander misty. Kim (Auky) kent hun ook..
Maar dat weet ik nog niet zeker.
Prinslover schreef:Nee, helaas niet meer met PrinsDie verzorg ik niet meer.. Heel erg jammer, maar ik ga mee met Pablo een klein hengstje
Heel braaf verder! Misschien wil mn verzorgster van me shet ook wel mee, met myn shetlander misty. Kim (Auky) kent hun ook..
Maar dat weet ik nog niet zeker.