Ja licht eraan heoveel er mee doen, als er iets van 20 in één catogorie zitten zijn er wel 5 tot 8 prijzen.. Maar ik deed de vorige keer mee in een catogorie waar maar 3 prijzen waren (en ik was 4e )
zou iemand misschien de proef + startlijst (is die er al) In een pb naar mij toe kunnen sturen? Mijn computer kan het bestand niet openen omdat ik nog geen word heb
Hihi geeft niet Maar 7 januari is de startlijst pas, en bovendien kan die nog veranderen. De definitieve lijst is er pas op de dag zelf, maar ze veranderen nooit veel met de tijd.
haha ik heb daar ook ooit een keer gereden zoals ik het me herinner was het een enorme puinzooi met de organisatie geen ruimte om in te rijden want er waren teveel mensen tegelijk het liep wel een uur uit echt verchrikkelijk maar het was wel heel gexzellig :p
ik heb ook een aantal jaren meegedaan, vond het altijd wel heel leerzaam, maar ik vond de rijbaan wat aan de kleine kant voor een e-pony (15x30m) en ik vond het jammer dat ze de springring door de helft hadden gedaan, moest toen soms haaks de hoek om. maarja, het ging altijd wel goed, want meestal had ik wel prijs!
Het is dus maar goed dat ik met wout meedoe, lady had in een bak van 30 bij 15 niet normaal kunnen lopen. En haaks de hoek om was ook niet wat voor haar...