Jammer dat ik niet meer in st-niklaas woon, anders kon ik heeeel misschien meerijden
Daar passeren we niet zeker? Maar evengoed, als we met een trailer komen, kunnen we maar één paard meenemen. de auto kan maar 1300kg trekken Misschien als we iemand vinden die een auto kan uitlenen die twee paarden kan trekken, of ik iemand kan engageren voor een vrachtwagen... eventueel als het geen wedstrijd is zou mijn pensionhoudster ook vast wel willen meedoen.
maar ik ga wellicht lid worden van het lrv, en ze willen dan ook graag dat ik meega op wedstrijd. De dressuur is - natuurlijk, je raadt het al - op zaterdag. dus ik hoop dat het die dag geen wedstrijd is... dan probeer ik nog twee mensen mee te nemen. (er kunnen drie paarden op de vw) kzie wel tegen die tijd. Maar ik wil wel graag. xxx
Het zou misschien het handigste zijn als er iemand Thyrza eens zou kunnen contacteren, of ze het ziet zitten en wanneer ze ergens tijd zou hebben enzo... tenzij het iets anders dan dressuur wordt natuurlijk hé
Voor mij dus hetzelfde. Als er veel interesse is(en dus ook van de kant van Antwerpen) en ik misschien daardoor vervoer heb wil ik dat zeker heel graag. Oftewel: Hou gewoon geen rekening met mij .
lijkt me leuk even afwachten of ik vervoer kan regelen. Misschien wil mijn pensionhoudster wel mee. Wanneer zou je het organiseren? Wij gaan nl wel heel erg veel op wedstrijd, zowat elk weekend eigenlijk xxx