Stapmeeting Limburg!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:56

Anzjuhlaa schreef:
op 10 of 17 december ben ik van de partij! we willden een STAP meeting en geen bowling of iets anders meeting. misschien is het een idee om een aparte meeting te organiseren voor de jongeren onder ons. en aliesje, het heeft niks te maken met wie er hoe oud is enzo, maar er moet wel een grens getrokken worden, niet dat we dadelijk god weet hoeveel hebben betaald aan een taxi en niet binnen kunnen omdat er een stel te jong zijn... nogal een groot risico vind ik.

wie vaak in palladio komt weet zelf ook wel dat er nooit gecontroleerd word.
laten we het daar maar op houden!

#Ymke#

Re: Stapmeeting Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 01:17

Jep, dat is een voorstel, maar tot nu toe is er meer vraag voor een discotheek dan het andere.

_Linda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:08

aliesje schreef:
wie vaak in palladio komt weet zelf ook wel dat er nooit gecontroleerd word.
laten we het daar maar op houden!

tenzij het erg druk is kunnen ze nog wel eens controleren...alhoewel ik dat zelf nog nooit meegemaakt heb. en anders even opnieuw aansluiten en zorgen dat je tussen ouderen staat.

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:32

dat bedoel ik,zoals ik al zei ik kom zelf uit neeritter en een vriendin van mij was toen 15 die kwam uit weert is ook een stukje naar helden, wat denk je als we niet zeker wisten dat we binnen kwamen dat stuk gingen rijden echt niet.

daarom zeg ik diegene die er vaak komen weten zelf ook wel dat ze nooit controleren.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:43

ok ik zeg niet dat jullie niet mee MOGEN, ik zeg alleen dat het een risico is wat je neemt! je EIGEN risico wel te verstaan.

maar als we naar de disco gaan ga ik mee!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 13:11

hallo?