is er vraag naar een boktparty?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rinoa

Re: is er vraag naar een boktparty?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:05

xtwisterx schreef:
Hahaha, wij organiseren onze eigen boktfeestjes wel met bokkers die wij zelf leuk vinden!

Maar veel plezier gewenst, € 45,- is mij echt iets te duur!

Vind dit beeeeetje arro overkomen maar goed.

Ik vind 45 euries ook behoorlijk duur moet ik zeggen...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 22:15

ik vind 45 euro ook wel iets te veel van t goede..../
allemaal leuk en aardig maar huur dan een kroeg af ofzo..
en waar is t midden van t land..en wrom een drive in show...
plaats gewoon een paar boxe met daaraan een cdspeler en draai wat nmmr..en hapjes en dergelijke hoeft niet echt want ik ben niet zo een eet persoon en vind weinig lekker aan hapjes en dergelijke

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 22:27

AM -> BM

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 23:38

sorry ben aan het werk geweest dus heb net even bijgelezen.

en om de link naar het andere topic even te verduidelijken!!!

ik heb dat namens een kennis van mij op bokt gezet, ik heb zelf geen horeca bedrijf!!!

vandaar mijn bericht dat ik in contact was met de eigenaar van de locatie, ik werk zelf af en toe bij hun als het erg druk is.

maargoed...
we hebben om de tafel gezeten vanavond en uiteindelijk hebben we alles uit zitten rekenen en doen...

en voor €17,50 per persoon is het haalbaar mits er genoeg animo voor is, in het midden van het land (utrecht)
het is goed bereikbaar met het openbaar vervoer (bushalte voor de deur)

we hebben iemand kunnen ritselen die net begint met zijn muziek drive inn show en die wil wel komen voor een matsprijs omdat hij nieuwe contacten wil opdoen.

deze prijs is echter wel excl. de drankjes, drankjes zullen door middel van consumptiebonnen gedaan worden.

de beschikbare datum is 29 oktober. aanvang 20.00 uur.

ik zal hier een nieuw topic voor openen waarin iedereen zich op kan geven. routebeschrijving is aan te vragen..

groetjes kim

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 23:54

Tsja....ik had eigenlijk ook al zoiets van hmm....omdat je de plek al geregeld had, de rest er om heen....

En als je het doet om de bokkers te ontmoeten, dan zoek je toch gewoon iets wat leuk en goedkoop is.
Heb meer het idee dat je het om andere redenen doet....maar dat is mijn gedachten.

Verder vind ik een schuur wel leuk, kunnen we iig zelf drank meenemen *oe en lekkere hapjes *

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 00:00

als ik het alleen voor mezelf zou dan dan zou ik wel de bokkers die ik perse wil meeten een pm sturen en ergens af spreken.

dit is meer bedoeld om meerdere bokkers op 1 plek te krijgen, zodat iedereen ook bokkers kan ontmoeten die je anders bijv. nooit zou spreken...

en wat heeft het voor zin om zoiets te gaan bespreken hier op bokt als ik niet al een plek ervoor wist, dan ga je hier alles zitten regelen en doen en dan loop je steeds vast omdat je niet weet hoe, wat en waar.

en verder mag iedereen ervan denken wat ie wil, het is een vrij land.

degene die komen willen die zijn van harte welkom en degenen die dat niet willen... ook prima, dat is je goed recht!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 07:54