Hee Rona, dat hoop ik ook! Lekker weer eens bijkletsen met de bokkers die 2 jaar terug ook mee waren, volgens mij zijn er veel veranderd (ik tenminste wel)
maar moeten idd wel eens een datum prikken (ivm vrijvragen, ik moet die week gewoon stage lopen) Heb naast de welsh ook een oliebol, maar dat wil ik niemand aandoen (en haarzelf ook niet, met haar conditie van een theezakje..)
Gewoon doen hoor ChingYi! Kom je dan met (een van) je verzorgpaarden? Of huur je er een? Loeckie; tegen jou en Narcissa heb ik geen bezwaar hoor! Dat gaat makkelijk!
Over de datum: Ik denk dat het dan de woensdag van de herfstvakantie wordt? Dreamy kan vanaf Dinsdag, Mijndario kan donderdag, vrijdag, en zaterdag niet .. Dus dan blijft woensdag over! Iedereen akkoord?
Ik wil mee!! Verzorgpaardje/eigen paardje mee nemen zit er voor mij niet in want die heb ik niet Dat wordt dus een paardje huren Ik kan in principe de hele herfstvakantie, moet alleen even kijken hoe het zit met andere paardrijritten die ik wou gaan maken!
als het uitkomt kom ik met Whissy mee op een van haar paardjes (als het mag natuurlijk ). Moeten jullie wel snel een datum prikken want het is al bijna zover!
Leuk dat je komt Noukske, kom je met je eigen paardenbeest of met het haflinger-beest .
Ghehe goede vraag Ik heb net anouk (vorige eigenaresse van roon) gesmst dat zij ook wel met roon mag gaan en ik dan met de haff meega. Zou wel leuk zijn Maar horen jullie nog wel! ( moeten nog iets regelen met vervoer dan)
Woensdag is mij goed, maar ik moet om 6 uur eigenlijk bij de manege helpen. Hopelijk zijn we dan terug? (Wil het eigenlijk liever niet afzeggen, maar dat kan wel in noodgevallen )