Wel een stoere (rode) fiets helm of een oude cap zonder bandje eronder of m´n M.E helm
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb met pijn in mijn hart besloten om toch maar niet mee te doen zaterdag. Het zit namelijk zo: ik heb een behoorlijk gevoelige plek aan de rechterkant van mijn rug waar ik soms ontzettend last van heb. Het komt niet vaak voor, maar als ik er last van heb dan kan ik een week niets, maar dan ook niets meer doen. Ik kan dan niet eens staan of zitten. Afgelopen zondag heb ik een buitenrit van een uur gemaakt met Jelka. Ze liep weer fantastisch en had er zin in, maar ik merkte helaas aan mijn rug dat deze weer op begon te spelen en zeer begon te doen en ik was als de dood dat ik er weer zo'n last van zou krijgen en dat ik weer een week plat moest. Ik durf gewoon niet het risico te nemen om weer zo'n 'blessure' op te lopen doordat ik zaterdag zo'n lange rit ga maken. Ik vind het echt superjammer en ik had me enorm verheugt op de kruising Haf-Fries, maar ik durf het echt niet aan. Ik wil die pijn niet nog een keer hebben
Maarten schreef:Ik stel er echter wel iets tegenover dat jullie mij moeten missen: ik ben van plan om een nog uitgebreider diner in elkaar te zetten met een voorafje e.d. daar heb ik dan mooi de tijd voor namelijk. Staan en dat soort dingen is namelijk geen probleem op dit moment. Ik kom uiteraard wel kijken bij de start. Ik ben wel benieuwd naar alle gezichten. Daarna ga ik flink boodschappen doen....
Plaagje!!!!
)
) 

?
, kijk de topics nog maar weer even na.
en ik kon deze opmerking echt even niet voor me houden.