Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fredt schreef:@ krissie1985; mijn paardje staat in Schaarsbergen, dus het gedeelte van de Veluwe bij het Roosendaalse Veld en de Brandtoren.
(Schaarsbergen = bij Arnhem Noord). Als jullie daar in de buurt komen wil ik cker wel mee hoor!
Sapphire schreef:kijken jullie wel uit voor de poema
krissie1985 schreef:krissie1985 schreef:Wie er tot nu toe 4 en 5 september mee gaan:
*Krissie1985
*capopjekop
Wie er mss mee gaan:
*Toushie
*mellylover
Wie er mss mee gaan, als we langs de route komen:
*Fredt
*Romytjuuh
Wie wil er nog meer mee, zeg maar ff!!
cesara schreef:Fredt schreef:@ krissie1985; mijn paardje staat in Schaarsbergen, dus het gedeelte van de Veluwe bij het Roosendaalse Veld en de Brandtoren.
(Schaarsbergen = bij Arnhem Noord). Als jullie daar in de buurt komen wil ik cker wel mee hoor!
roosendaalse veld de bramdtoren
ik daar rij daar ook weleens langs. als jullie daar langs komen ga ik ook zeker mee
Bronko schreef:Sapphire schreef:kijken jullie wel uit voor de poema
die geen eens bestaatwas gewoon een onzin verhaal net als de monster van lognesh enzo
krissie1985 schreef:Bronko schreef:
die geen eens bestaatwas gewoon een onzin verhaal net als de monster van lognesh enzo
he saskia, jij moet ook mee gaan
En die poema is helemaal nep!!!
@wendyelst: mss zien we jullie nog wel
Citaat:precies kris , die poema was gewoon een verhaal om de veluwe even weer in het nieuws te zetten , en ja ik moet ook mee ik weet het , maarik kijk of ik dat kan regelen , en of ik daar een grote paard kan huren
Bronko schreef:lijkt me gewoon leuker om de hele tijd te rijden
Bronko schreef:kriss , ik ben zelf 1 aan het regelendie ik mischien mee kan krijgen hopelijk
Citaat:Wie er tot nu toe 3 en 4 september mee gaan:
*Krissie1985
*capopjekop
Wie er mss mee gaan:
*Toushie
*mellylover + vriendin
*Bronko
Wie er mss mee gaan, als we langs de route komen:
*Fredt
*Romytjuuh
Wie wil er nog meer mee, zeg maar ff!!
capopjekop schreef:4 september is toch op een zondag of niet? En is er al een plek waar we samenkomen? Want dan kan ik kijken hoe ver het is en is het mss makkelijker om mijn pa te strikken
capopjekop schreef:Als ik dat met het vervoer enz geregelt kan krijgen en met de kosten enz en met de toestemming Dan lijkt me dat leuk
Al is mijn shetje dan de hele dag alleen, dus moet ff kijken hoe dat loopt. Anders kom ik een dag mee rijden.
capopjekop schreef:Nog een vraag: Hoe laat verzamelen en hoe laat weer naar huis? Want mijn ouders hebben een hele planningIk mag iig wel