pff, ik wil ook graag aan de wedsterijd zelf deelnemen als die plaat gaat vinden maar zit met vervoer en tsja wat meot ik kiezen, dresuurbegin ik maar niet aan en springen tsja dta kan ze wel maar hoe moet ik dat verder oplossen? daar moet je toch eerst b dres. voor moeten rijden? Nou ik ben benieuwd waar het plaats gaat vinden. Ook zal ik me nog even aan melden op dat andere forum, heb nog geen tijd gehad.
Ik heb me al aangemeld op die andere site, maar denk zet het hier nog even voor de duidelijkheid erop. Ik woon vlakbij het Fries Paarden centrum en ken daar ook een aantal mensen. Ik wil best persoonlijk naar hun toestappen want dan kunnen ze mij recht in mijn gezicht zeggen waarom ze het liever niet hebben enz. (weten we gelijk waar we aan toe zijn ) Ik heb nou niet echt een paard die ergens goed in is, maar doe dan gewoon mee voor de lol.
ik werk bij de hjc manege in tolbert en ik denk dat ze het aleen maar leuk vinden als er een dagje onderlinge wedstrijden zijn en andere activiteiten waarom probeer je het niet gewoon nee heb je ja kun je krijgen en het zijn echt hele leuke mensen
45u
Geplaatst: 07-08-05 18:56
Laatst bijgewerkt door 45u op 10-03-22 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt
ja voor iedereen is tolbert waarschijnlijk even ver rijden en al moet je mischien iets bij betalen dat kun je met de mensen die meedoen toch wel regelen dat moet geen probleem zijn als jullie nog hulp nodig hebben ben ik beschikbaar en mischien kun je het dan ook wel bij dressuurschool carmen doen dat is in opende naast surhuisterveen net geen km er naast die heeft ook wel ruimte
ik heb me ook al bij het andere forum aangemeld voor de duidelijkheid zet ik het hier ook even neer, dat ik ook wel wil meedoen maar he hangt een beetje af van de datum.
45u
Geplaatst: 08-08-05 17:48
Laatst bijgewerkt door 45u op 10-03-22 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ben net geweest... maar uhm, ik stel voor dat we vanavond 10 uur verzamelen op het forum, 't kan zijn dat ik er iets later weer ben maar ik moet nu ook weg...
Ik kan niet zo goed organiseren, ik zou evt wel mee willen doen met de wedstrijd als het in Groningen is (Tolbert) net over de grens bij Friesland misschien ook nog wel, als er een locatie gevonden is kan iemand me dan een pb sturen?
45u
Geplaatst: 09-08-05 21:43
Het ziet er super uit dat er weer zoveel animo voor is Alleen ben bang dat het dit jaar niks meer word, het buitenseizoen is alweer bijna afgelopen. Is het niet mogelijk om ergens op een chat af te spreken, en daar al onze ideeen neer te zetten, en wie wil helpen enzo???
Wel vind ik het een idee om HJC Manege wel als optie open te houden, in Januarie is het ons goed bevallen, maar hun volgens mij ook. Misschien zijn ze wel weer bereid om mee te werken. Als zij die dag totaal niks hebben (geen eigen wedstrijden, keuringen oid) dan lopen ze van andere klanten geen geld mis, en aan drinken en dergelijke verdienen ze weer aan ons.
FPC weer benaderen lijkt me wel een goed id, ik heb met het FPC gebeld toen, en toen kreeg ik dus als antwoord, dat ze zelf midden in de keuringen zaten en allemaal andere dingen, dus als zij nu rustig zijn met keuringen en andere soort dingen, denk ik wel dat het FPC wil meewerken, en idd nooit geschoten is altijd mis, en natuurlijk zelf een datum laten kiezen (wat hun het beste uitkomt). Wie gaat FPC weer benaderen en wanneer???
Dressuurschool Carmen is opzich ook een optie, maar die hebben geen hindernissen (aangezien we ook graag willen springen) waar halen we die zo snel weg dan???
45u
Geplaatst: 10-08-05 11:39
Maar waar mje met indoor wel weer mee zit, een springring indoor opzetten is zeer moeilijk binnen, en meestal heb je maar 1 inrij en 1 ring dus geen mogelijkheid voor het springen, dat is opzich wel weer erg jammer