"lowlandsmeeting"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: "lowlandsmeeting"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:54

Ik vertrek (samen met m'n moeder, die ook mee gaat) in ieder geval om 10 uur vanuit hilversum, met de auto. (vrijdagochtend.)

Hoe laat we er dan zijn weet ik niet precies. Toch wel uiterlijk 12 uur lijkt me

Als je om 2 uur pas afspreekt heb je niet veel tijd, tenminste, voor de mensen die vooraan willen staan bij iets dat om 2 uur begint?

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 23:13

om 2 uur is er nog niet zoveel!!
om 2 uur bij die wortel ofzo
geen flauw idee waar die is, maar dat vind ik dan wel...

Is iemand er niet mee eens?

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 10:30

WildWings schreef:
Ik vertrek (samen met m'n moeder, die ook mee gaat) in ieder geval om 10 uur vanuit hilversum, met de auto. (vrijdagochtend.)

Hoe laat we er dan zijn weet ik niet precies. Toch wel uiterlijk 12 uur lijkt me

Als je om 2 uur pas afspreekt heb je niet veel tijd, tenminste, voor de mensen die vooraan willen staan bij iets dat om 2 uur begint?

Ik weet niet hoe druk het op vrijdag is, want de afgelopen 2 jaar ben ik op donderdag al weggegaan, maar ik denk dat je voor je binnen bent en alles en je tent ergens hebt staan dat het wel 12 uur is geweest..

Ik vertrek vannacht, de planning staat tot nu toe op 23:00 uur. Maar dat is nog niet zeker..

Ik vind het best, vrijdag 2 uur bij de wortel, maar ik weet niet hoe laat vrijdag het festival terrein open gaat. Omdat de wortel op het festival terrein staat (volgens mij is het trouwens een oranje raket ofzo, maar dat boeit niet )

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 10:34

Edit: Ik zie net dat het eerste om 15:00 uur begint op vrijdag, dus ik denk dat het festival terrein om 14:00 uur wel open is..
Maar het lijkt me handig om even bij een "poot van de wortel/raket" af te spreken, omdat er altijd flink wat mensen om de wortel/raket heen staan.. Hmz. de poot links voor, als je vanaf de ingang komt

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 11:23

poot linksvoor om 2 uur, en als er niemand komt tot half 3 wachten
zoiets??

Maar ik ga nu naar m'n vriendin om er samen heen te gaan.. dus kan verder niet meer zien als er iets veranderd!!
Veel plezier allemaal!

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 12:50

Vrijdag middag, 14:00 uur, bij de "poot" links voor van de wortel/raket

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 14:33

Ik ga straks maar even een kaartje halen , ik zou eigenlijk niet meegaan, 3 tenten met 7 personen werd wat krap en als enige meisje val je dan al snel af , maar er moet er zaterdag een werken dus kan ik alsnog mee! *jeuj* alleen was meneer zo slim geweest nog geen kaartje te halen dus zit ik ook zonder.

Ik denk alleen niet dat we er om 2 uur al zijn morgen , maar ach, mocht iemand me herkennen in de loop van het weekend geef dan een gil

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 16:06

ok ik ben dr, ik rij dadelijk om een uur of 6 aan. Dus anderhalf uur rijden en dan ben ik er. En dan lekker in de rij staan

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 17:01

Oh ik heb dr echt zin in!! Benieuwd hoe lang je rij is amvbeek! Ik weet niet of ik 2 uur red morgen, maar dat zie ik dan wel! We rijden om 10 uur weg, zo'n 2uurtjes rijden dan nog wachten om binnen te komen enz enz, ben benieuwd!
Naja, als je me herkent schreeuw maar "SUUUUUS"
Rood haar en vriendlief heeft momenteel ook roodhaar, dus 2 rode bij elkaar, gewoon gillen :p

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 18:16

Ok.. Ik ga vanavond om 11 uur weg, dus mag vannacht lekker in het donker met m'n tentje aan het kloten.. haha..
Ik heb er zin in!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 20:57

Haha met 'staan bij iets dat om 2 uur begint' bedoelde ik ook 3 uur, ipv 2 uur.

Anyway.. ik ben d'r dan wel ja! Oh en nouja. Hoe herkennen we elkaar dan eigenlijk?
[edit] Ik draag dus waarschijnlijk een rode broek (rib), zwart bandshirt, en erm. Ik heb een bril. [/edit]

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 07:56

Goedemorgen! Nog even en ik zit ook op lowlands!

Wildwings ik zal kijken of ik je kan herkennen!En anders zie ik je wel bij de wortel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:12

Yeaaaah
Ik weet nog niet zeker of ik er ben, ik heb een maatje gevonden die mee gaat namelijk
Ik zal ff kijken.

En anders heb ik een spijkerbroek aan van Levi's en een grijs met groen shirtje en lelijke schoenen

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:56

Ohw ohw, ik heb een groen/blauw shirtje aan, lichte spijkerbroeken met gaten erin (mja maar dan van die rafel gaten) en zwart/wit geblokte vans, ohwja, dat blauwe/groene shrtje kan veranderen in een roze hempje aangezien het warm is!!

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 13:54

Ik zit ff op een computer op lowlands en heb een spijkerbroek met shirtje met iets van een luipaard aan (vrijdag)

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 09:38

ik ben er vandaag ook...
ik heb een blauwe kilt aan... wat er op weet ik nog niet... waar schijnlijk een zwarte vest met achterop devilinside...

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:51

Naja, mislukte meeting, ik was er dus om 2 uur alleen
pech gehad... k had niet gelezen dat het 3 uur was geworden!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 13:14

Gotgot, ben ik toch wel heel vroeg weggegaan haha.

heeft iemand nog dove mensen gezien haha. Stond op camping 2, heel vlak bij 24-uurs tent. Blij was ik er niet mee, want je voelde echt de hele nacht trillingen. Maar de laatste nachten was ik zo moe dat ik gewoon in de slaap viel wanneer ik de bed raakte

Volgens mij heb ik helaas geen bokker gespot, wel een groepsleider haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:19

Haha ja sorry, ik was er te laat want de rij was groter dan we dachten

@MoonChloe: Er waren trouwens wel meerdere mensen die voortdurend dmv gebarentaal aan het praten waren met elkaar (en dan niet omdat de muziek zo hard stond volgens mij?)

HAHA hebben jullie de foo fighters gezien? Ik vond ze geweldig, en die Dave Grohl heeft een geweldig gevoel voor humor
Foto's van Nightwish heb ik op [FF] staan!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 13:34

Kan best, was met groep van ong 10 dove mensen en 5 horende waarvan er 2/3 aardig konden gebaren. We gingen niet vaak samen naar concertjes. Maar wel af en toe.

Heb je misschien een gebarend persoon gezien met een neuspiercing

Gaat zo ff kijken op FF.
*heeft er iemand stiekem foto's gemaakt van Marilyn Manson, ik wil zooo graaag fotooos van MM *

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:47

Ohwww het was weer een toppertje! Nog mensen met een caravan zien staan 2 km voor de ingang? Wij hadden dus autopech! En zondag heb ik 3 dove mensen zien gebaren bij de hoek van holland en een jongen was heel knap , ja en een meisje met kort blond haar!

Ja en ik stond vooraan bij MM en het was weer een toppertje ensow

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 13:49

Hoe was de haar van de jongen? Volgens mij weet ik wel wie je bedoelt haha.

Ook ik stond vooraan bij MM, heeft iemand praaachtige foto's gemaakt van MM? Ik heb wel wat mensen zien foto's maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:51

Ik heb die hele MM niet gezien Ik heb zes uur lang alleen maar gestaan, niets gegeten of gedronken omdat ik niet uit 't eerste vak wou.. voor Nightwish. En ik had daarana geen zin om nog 2 uur langer te wachten om die creep te zien

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:02

Hij had dreads!
Man wat werd er geduwd bij MM, niet dat ik het erg vond, vind dat wel leuk , maar naar een tijdje wil ik toch ook wel zien wat er op het podium gebeurt.
Iemand die naast me stond werd bij zn keel gegrepen omdat hij iemand duwde,heel vaag, zoiets kun je namelijk bij concerten verwachten. MM is trouwens echt een freak maar daarom blijf je ook eigenlijk wel kijken naar zijn optreden. Naja, optreden, het is meer een show want zoveel contact maakt hij niet echt met het publiek, in tegenstelling tot nightwish die echt dankbaar overkwam

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:30

helaas het is mij ook niet gelukt om er op tijd te komen. Maar het was wel super gezellig. Echt heel schijndel was aanwezig op camping 1.
the prodigy vond ik ook echt geweldig en The foo fighters waren ook supertof!