Hoe laat we er dan zijn weet ik niet precies. Toch wel uiterlijk 12 uur lijkt me
Als je om 2 uur pas afspreekt heb je niet veel tijd, tenminste, voor de mensen die vooraan willen staan bij iets dat om 2 uur begint?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

WildWings schreef:Ik vertrek (samen met m'n moeder, die ook mee gaat) in ieder geval om 10 uur vanuit hilversum, met de auto. (vrijdagochtend.)
Hoe laat we er dan zijn weet ik niet precies. Toch wel uiterlijk 12 uur lijkt me![]()
Als je om 2 uur pas afspreekt heb je niet veel tijd, tenminste, voor de mensen die vooraan willen staan bij iets dat om 2 uur begint?
)

, ik zou eigenlijk niet meegaan, 3 tenten met 7 personen werd wat krap en als enige meisje val je dan al snel af
, maar er moet er zaterdag een werken dus kan ik alsnog mee! *jeuj* alleen was meneer zo slim geweest nog geen kaartje te halen dus zit ik ook zonder.
, maar ach, mocht iemand me herkennen in de loop van het weekend geef dan een gil

[/edit] 

(vrijdag) 

Ik vond ze geweldig, en die Dave Grohl heeft een geweldig gevoel voor humor 

*
Ik heb zes uur lang alleen maar gestaan, niets gegeten of gedronken omdat ik niet uit 't eerste vak wou.. voor Nightwish. En ik had daarana geen zin om nog 2 uur langer te wachten om die creep te zien