Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bliksemluver schreef:[
Dan kom je volgend jaar naar de keuring in VrouwenpolderIs toch niet zover weg...
Wel een beetje offtopic
[/quote]
Ilkkah schreef:
Je mag een stukje van 4 bij 4 (per paard) afzetten bij je tent heb ik gehoord, dat doen wij dus met onze groep, gewoon alle paardjes bij lkeaar, want die kennen elkaar al. In de kudde lijkt mij persoonlijk niet zo geweldig, omdat al die paarden elkaar daar niet kennen!
Taaclover schreef:Ik kom op donderdag al
Taco doet mee met de keuring, het springen en de meerkamp 4 tal
Bella schreef:Ga ook heen, samen met nog paar van stal (bij aantal hier ook wel bekend). Vrijdags doe ik mee met de dressuur (van de meerkamp ofzo) met Runnar. En zaterdags ben ik in touw met Anton bij oa concour de elegance, showtje (wat hopelijk beetje goed gaat) en aan de hand voorbrengen.
Moonlightje schreef:Taaclover schreef:Ik kom op donderdag al
Taco doet mee met de keuring, het springen en de meerkamp 4 tal
is hij zaterdag er ook?
Wil hem weleens in het echt zien
Bella schreef:Bij concour d'elegance gaan we wel verkleed. Show gewoon in aangepast tenue en meerkampdr. hebben we ook themakostuum.
En heb geen idee of er daar een cap op moet, maar ik doe het wel...veiligheid boven alles!!
Bella schreef:En heb geen idee of er daar een cap op moet, maar ik doe het wel...veiligheid boven alles!!
Yoline schreef:Bella schreef:En heb geen idee of er daar een cap op moet, maar ik doe het wel...veiligheid boven alles!!
Vooral met een hengst.... en allemaal merries in de buurt
Ilkkah schreef:Arnoud schreef:Ik ga niet (te laat met opgeven) ga nu naar de arabierenkeuring in exloo als sponsor.
De langeafstandsrit is toch pas op 1 oktober, stond in het boekje, en in het jubileum programma zag ik het niet staan.
Ik heb even op de site gekeken voor je nog:
http://www.fjordstudbook.com/ver01.htm
"Vrijdag 12 augustus 2005
Lange afstandswedstrijd voor ruiters en aanspanningen, via een parcours welke loopt over het Nationale Park "De Hoge Veluwe".
Ook toerrijders (onder het zadel en aanspanningen) kunnen hieraan deelnemen, zonder wedstrijdvorm)."
Dus ohz kan wel dan
Jillyken schreef:ik hoop dat hayo en jars er zijn aangezien die nog een verleden hebben op onze stal
grts!
Yoline schreef:Ik snap jou áltijd