Ziet er keileuk uit. Ik heb toch spijt dak ni mee geweest ben. Komt er nog een volgende keer?
Mijn ouders moeten werken door de week dus konden mij en mijne pony ni brengen. Ik woon hier in de middle of nowhere dus met openbaar vervoer geraakte ik er ook ni.
haha, wa was er dan mis aan? As we nu allemaal onze eige/verzorgpony kunne meeneme... Die omgeving is toch super! Of niet?
Mjah verhure ze op de mishage gen paarde, das ook bij't militair domein en daar zen mss betere en niet remloze pony's
Ik had de dag ervoor last van stijve nek (we ware 4 tot 5uur weg geweest) Dus das amaal mogelijk ze leonie
As er een volgende keerkomt ga ik zeker mee (als jullie dat goed vinden natuurlijk ) en als da ni deaze vakantie nog is M'n ouders hebbe ni gelache ze amai!
PL, remember dat ik geen eigen paard heb En ik vrees dat ik Wotan ook niet mee kan/mag meenemen.
Maar als gullie naar Pulderbos komt, kunne we daar ook een buitenrit maken Ge zit daar op honderd meter vant bos. Alleen kunde daar volgens mij geen begeleider meenemen, maar dan kunnen we Caroline (Memuska @ bokt) meesleuren he
Nopz . De Ruchphense hei was ook heel schoon, waar da 'k vorige week een paard gaan huren ben, een paard met rem en die mij ni aanvalt of bot of stampt .
hej! O ik wou zooooooo graag mee, maar zat helaas in Spanje Ben gistere pas thuisgekomen, dusja, zal voor een volgende meeting zijn he misschien dat ik dan met pascaline haar pony'tje (bingo) meekan, en anders neem ik mijn verzorgshetje of mijn verzorgijslandertje wel Lekker op little shet tusse de big horses rijde! haha lijkt me wel leuk Naja, we zien wel he, is er al een datum voor de volgende _/-o_ Hopelijk is da snel, want ik zie het eigelijk ook al helemaal zitteeeeee!!! Haha Tot ooit nog eens waarschijnlijk he XxX Tanja
Mjah verhure ze op de mishage gen paarde, das ook bij't militair domein en daar zen mss betere en niet remloze pony's
Mishagen is een privéstalling. Daar staan enkel eigenaarspaarden, denk niet dat je zomaar een paard kan lenen daar. Ik zou mss wel een kunnen lenen.. mijn verzorgpaard stond daar.