O jee Billy, maak me gek!!!
Nee ik doe het niet, zou heel graag weer fluffy nijntjes willen hebben maar mijn vorige 2 nijntjes waren uitgebroken hier (2 broertjes) 1 heb ik er terug gevonden en de andere is (hoop ik) naar het Mantingerzand vertrokken, heb ik nooit meer gezien (ook geen resten of zo van gevonden, brrrrr) maar het ventje wat over bleef lag na een week dood in de ren, blijkbaar kon hij echt niet zonder zijn broertje.
Ik heb mij toen voorgenomen nooit meer konijnen o.i.d. te nemen.
Wel verleidelijk hoor.......eerst een geit en dan komt ze met nijntjes aan
maar ik moest het maar eens niet doen, heb eigenlijk al teveel werk aan alle dieren hier
Ehm, ik heb ook nog iets, voor de liefhebber die een geweldig goed thuis kan garanderen (wordt gecontroleerd en ik moet ten alle tijden welkom zijn
) heb ik een jaarling Welsh A hengstje (geen papier) staan. Liam hoeft niet weg maar gezien ik al 2 hengsten heb en maar 1 merrie (moeder van Liam dus) is het wat veel van het goede. Hij kan ook nog gecastreerd worden maar zolang hij bij ons blijft laten we hem even met ballen, ontballen kan altijd nog
Liam heeft alle basis beginselen (voetje geven, meelopen aan het halster) al vroeg geleerd en is daarna gewoon in de groep gegaan en is verder niet veel in handen geweest (geloof ik niet in bij zo'n jong ding) een groentje dus.
Dus mocht iemand interesse hebben, pb mij dan even (dag en nacht buiten in een groep is een vereiste, zomer én winter)