Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
calice schreef:ik ben zeker weten van de partijik maak er wel tijd voor haha.
ik had ook vorig jaar een meeting georganisserttoen zij ook iedereen op het laatste moment af en dan zit je met 13 gereserveerde bioscoop kaartjes
en Lo is er oo kzeker weten (wij komen samen foto's maken)
Devilish schreef:calice schreef:ik ben zeker weten van de partijik maak er wel tijd voor haha.
ik had ook vorig jaar een meeting georganisserttoen zij ook iedereen op het laatste moment af en dan zit je met 13 gereserveerde bioscoop kaartjes
en Lo is er oo kzeker weten (wij komen samen foto's maken)
Ja ik ben er ook zeker weten, maar dan wel als fotograve haha, ik ben niet zo'n succes op skies weet ik uit ervaring haha![]()
Ik heb nog geen idee qua datum, ik denk dat misschien op een zondag het beste uitkomt?
tamaraatjuh schreef:Haha, als je het niet kan is het júist leuk, het is toch voor de lolIlse heeft een goede reden waarom ze niet kan, maar jij moet gewoon meedoen hoor
Devilish schreef:tamaraatjuh schreef:Haha, als je het niet kan is het júist leuk, het is toch voor de lolIlse heeft een goede reden waarom ze niet kan, maar jij moet gewoon meedoen hoor
Haha ja daar heb je wel gelijk in ja! Ik ga er nog eventjes goed over nadenken *2 weken geleden zeiden mensen in het restaurant al tegen elkaar "hahaha daar komt ze weer" nadat ik daarvoor zo ongeveer het restaurant in was gevlogen en toch nog voor de 2de keer van die heuvel af durfde, dus ik weet niet of het zo veilig is voor de medemens haha* Maar anders staat Ilse daar ook zo alleen, dat is ook niet leuk! Jullie horen nog wel wat het geworden is, na overleg met Ils!
Vende schreef:IK WIL OOK [ of had ik dat al gezegd ergens int topic? ]
Cadish schreef:Ik wil ook wel eventjes voor n dagje naar Zoetermeer komen hoor. Of kan het ook in Landgraaf
.
calice schreef:*kucht hard* LoO jy blijft mooi beneden bij mijanders sta ik daar zo alleen met me manke poot
we gaan we even dan weer net als 3 jaar geleden foto's maken *en dan oppassen dat we niet weer bijna een dreun op ons bek krijgenvan zo'n snowboarder*
dus lo *zet grote ogen op* je blijft wel beneej héa
HopelessGC schreef:Zolang het maar op een zondag is en niet op 2 oktober vind ik alles best denk ik![]()
Cadish schreef:Haha Devilish lieve schat ik kan niet naar zoetermeer komen hoor. Denk niet dat mn ouders het daarmee eens zyn