Ik heb trouwens die vliegenuitrijdeken met hals ook besteld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
angelke schreef:Hier ga ik het ook nog maar eens vragen: Zijn er nog mensen die een zadeltas ofzo op overschot hebben toevallig?
Marengo_82 schreef:Voor mij is dat ok, maakt mij ook niet uit als Rengo wat vroeger terug moet komen. Hij kan wsl toch geen twee lange wandelingen aan op een dag.
Eilandje schreef:Dames, dat vervoer zijn mijn zaken niet maar ik ga me toch even moeien
Het is dacht ik eigenlijk de bedoeling dagtochten te doen, dus vertrekken in de voormiddag, en in de namiddag zijn we dan weer terug. Tenzij het dus een hittegolf is ofzo. Maar... zou het geen idee zijn om vrijdag twee kortere toertjes te doen, één ’s morgens en één ’s avonds ofzo. Zodat Kristel die van ’s morgens kan meedoen en Kristien die van ’s avonds? Of is dat een slecht idee van mij? Persoonlijk vind ik het wel een goed idee
Ik dacht trouwens dat Heidi gezellig een dagje ging meerijden met haar paard?
Idra schreef:Ja, als dat zou lukken zou dat wel fijn zijn.
Maar is er dan in de camion ook geen plaats voor Licor en kan ik dan niet gewoon mee terug liften als ik eerst tot in Kampenhout kom met mijn camionnetje?
Of geraak ik dan niet terug?
En heb jij je auto nodig in Wortel? Ik kan ook boodschappen gaan doen met de camionetteDaar kan veeeeeeeeel in
Op die manier wordt er toch wat benzine bespaard denk ik zo...
Eilandje schreef:Maar Lobke, ik ga eens een heeeele saaie vraag stellen héKrijg jij de nummerplaat en verzekering nog wel in orde tegen volgende week? Allez voor zover ik weet duurt dat toch altijd even??
Eilandje schreef:Moet ik nu dit weekend al gaan shoppen in de Colruyt? Ik heb wel niet super veel tijd want zaterdagvoormiddag komt Karolien Indra meeten en ik moet nog naar de Equi-pp voor een hele bende kleine prullen die ik zogezegd nodig heb voor de trektocht.
Neem jij nu zo'n opplooibare emmer mee Lobke?
Idra schreef:We kunnen ook pas woensdagavond gaan, of ik kan alleen gaan als er en lijstje wordt opgesteld van wat er nodig is enzo.