Boktkroeg-BBQ

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Re: Boktkroeg-BBQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 14:58

Niet goed bereikbaar? Lieve schat, we wonen 500 meter van 2! bushaltes vandaan... Overigens heb ik hier ook 2 auto's staan die mensen weg kunnen brengen/op kunnen halen indien nodig.

Waar is Marrie eigenlijk? Ik geloof dat als zij gereageerd heeft, de kroeg compleet is?

Slaapplaatsen zijn er echt zat, don't worry.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 15:04

Update:

Datum: vrijdag 22 juli 2005 (ténzij het weer erg slecht is)
Tijd: v.a. 18:00 uur
Bijdrage: € 15 p/p.

Deelnemers:
  1. Sjakie
  2. Arno24
  3. Manzano
  4. Maya
  5. Vientje
  6. Naranga
  7. Sylvia
  8. Robert (geen kroegtijger Tong uitsteken)
  9. Bealy
  10. vriend van Bealy?
  11. Justy

Slaapplaatsen: 5 stuks; de rest moet een luchtbed meenemen Bloos Zal morgen kijken wat we aan slaapzakken hebben liggen.

Meenemen: Goed humeur, slaapkledij (of niet Schijnheilig), evt. zelf gemaakte en éétbare dingen, Barbies die aan het spit geregen moeten worden en zwemkleding.
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 25-06-05 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 15:17

Ik heb geen luchtbed, wel een slaapzak, en ik slaap doorgaans naakt maar ik zal me voor deze keer wel aanpassen Haha!

Ik heb even opgezocht waar Asenray precies ligt, maar het zal me wel lukken het te vinden denk ik, Roermond en Swalmen heb ik al eens gevonden Haha!

Marrie zal wel aan het bijkomen zijn van haar vakantie, ik neem aan dat ze er van de week wel weer is? Ik stuur haar wel even een PB met dit topic Lachen

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 15:30

Ja, zou leuk zijn als Marrie ook mee kan doen Lachen

Lees ik het nou goed dat Syl denkt dat het vriendje van Bealy meekomt? Want ik zit er nog steeds op te azen die eens te ontmoeten maar hij piept er steeds tussenuit Tong uitsteken Kan me dus niet echt voorstellen dat ie vrijwillig naar een boktmeeting komt Haha! Haha! Haha!
Tenzij ik ergens een post van Beals heb gemist waar ze hem hiervoor opgeeft, dan heb ik niks gezegd Bloos

Ik heb nog wel wat luchtbedden en slaapzakken in de aanbieding, zijn niet superfijn maar voor 1 nachtje kan het, Zal wel eens kijken waar/hoeveel het er zijn, ze liggen bij mijn ouders Lachen

Voor de rest ben ik het helemaal met de update eens Haha!

*edit: ik wist serieus niet zeker of asenray wel bereikbaar zou zijn per bus Haha! Maar goed, auto is denk ik wel fijner toch?
Laatst bijgewerkt door Vientje op 25-06-05 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 15:37

Syl, je bent trouwens het meenemen van de Barbies voor aan het spit vergeten *LOL*

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 15:44

Aangepast.

We hebben wel wat matjes liggen, maar of die prettig liggen...?

Justy, als jij graag naakt slaapt dan mag je van mij naakt slapen hoor Haha! Leg ik je wel op zolder neer (gewoon achter de slaapkamers, dus niet zolder-zolder als je snapt wat ik bedoel), dan hoeft er niemand door jouw kamer heen Tong uitsteken

Overigens denk ik helemaal niks. Ik ga er gewoon vanuit dat ie meekomt Haha!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 15:50

Ik heb Marrie een PB gestuurd, afwachten dus Lachen Van Manzano gaan we er gewoon vanuit dat ze kan?

Ik zal voor de gelegenheid wel gewoon nachtkleding meenemen, ik moet nog weleens plassen 's nachts en ik wil niemand een trauma bezorgen door hem tegen te komen op de gang Haha!

Weet Bealy zelf ook al dat haar vriendje op de lijst staat? Nagelbijten / Gniffelen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 15:57

Vast niet Haha!

Mensen, ik heb te verdelen:

- één kamer met 2 persoonsbed
- één kamer met 1-persoonsbed (aan te bevelen door mensen die vast slapen)
- één kamer met 1-persoonsbed en 1 logeerbed (je moet wel door de andere slaapkamer heen; dus wellicht aan te bevelen voor mensen met een goede blaas)

Verder heb ik een tuinhuis, een kantoor en een zolder waar met gemak 4 man op passen. Heel misschien, maar die kans is klein, is m'n broertje weg en heb ik een extra 2-persoonsbed in de aanbieding.

Voorkeuren?

Ik zou trouwens ook graag weten hoeveel auto's er komen ivm de organisatie op de plaats (met krijt parkeervakken tekenen Haha!).

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:05

Ik heb:

1 auto
1 zwakke blaas
en ik slaap redelijk vast, dus mij kun je in het 2 persoonsbed gooien, of in dat ene een-persoonsbed. Of op een luchtbed natuurlijk, het maakt mij niet zoveel uit waar ik lig. Als ik maar op tijd wakker word, dat is toch wel redelijk belangrijk Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 16:09

2 persoonsbed liever niet Justy Bloos Tenzij je met iemand anders in bed wilt; ik wil de plaatsen zo goed mogelijk benutten Tong uitsteken Ik neem aan dat Arno en sjakie bijéén kunnen, Vientje en Naranga durf ik bijéén te zetten, Bealy en evt. vriendlief ook wel... Overigens vind ik 't helemaal geen probleem als iemand bij iemand anders op de kamer wilt slapen hoor Lachen Met 3 man bv... Ik heb iig net niet genoeg plek om iedereen een eigen kamer te geven.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:24

Oh nee, het maakt me niet uit hoor, ik had er even niet bij stil gestaan dat er in elk geval één stelletje bij is Lachen Zoals ik al zei, het maakt mij niet uit waar ik lig. Overigens durf ik ook best bij iemand anders in bed, moest dat zo uitkomen. Of diegene ook bij mij durft is een tweede Haha!
Maar goed, nogmaals, als ik naar de wc kan 's nachts zonder iemand wakker te hoeven maken vind ik alles best Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 16:27

2 schat... Robert en ik zijn ook een stelletje Tong uitsteken En Vientje en Naranga kun je ook bijna als zodanig beschouwen Tong uitsteken

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:29

Ik had jou en Robert niet meegerekend lieverd, omdat jouw bed al eerder als niet beschikbaar was aangegeven Tong uitsteken Van Vientje en Naranga wist ik het niet Tong uitsteken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 16:30

Er past evt. nog wel iemand tussen ons in hoor, als je interesse hebt? We slapen beiden op de andere rand van 't bed... Haha!

't is dat Vientje en Naranga famile van elkaar zijn, maar anders... Lachen Zo, nu ben ik wel weer gemeen genoeg geweest voor vandaag Bloos

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:42

Nee dank u, ik wacht netjes af tot ik een plekje toegewezen krijg en dan zal ik mijn lot waardig dragen, meegaand persoon die ik ben Tong uitsteken

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:54

Sylvia schreef:
2 schat... Robert en ik zijn ook een stelletje Tong uitsteken En Vientje en Naranga kun je ook bijna als zodanig beschouwen Tong uitsteken

HEEEYY!!!! We zijn familie ja Bloos! Clown
Jemig...we worden van enge praktijken verdacht hier Naranga Koe Doe er eens iets tegen Tong uitsteken

Maar in elk geval, mij kun je best bij Naranga in bed\op de kamer gooien, of bij Bealy als haar vriendje niet meekomt (anders liever niet, daar hoef ik niet zo nodig bij te wezen Knipoog ) , of bij allebei maakt me ook niks uit. Ze zijn me inmiddels wel gewend Haha! Ik ben een gezelligheidsslaper dus met hoe meer mensen op 1 kamer, hoe meer vreugd Haha!

Alleen stelletjes, daar ben ik niet zo'n voorstander van- sinds ik ooit eens bij een stel op de kamer op mijn brave luchtbedje lag en hun 's nachts bedachten vanalles uit te gaan spoken, geen rekening houdend met mijn slapeloosheidsfratsen en -helaas- uitstekende oren Scheve mond Hamer

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:57

O ja, bijna vergeten: na een sloot wijn heb ik een redelijk zwakke blaas, maar ik kan heel zachtjes naar de WC sluipen hoor Haha! Ben het gewend Tong uitsteken

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:38

Ik weet niet of mijn vriendje meegaat hoor, ik denk het namelijk niet aangezien hij Bokt haat. Haha!
Ik zal het eens vragen maar ik denk dus van niet. Haha!

Ik zou graag als het mogelijk is in een bed willen slapen (maakt me niet uit waar of bij iemand in, ik ga dus alleen wel tegen mensen aankruipen Haha! ).
Omdat ik nl. waarschijnlijk met de trein kom is het wat lastig veel slaapspullen mee te nemen. Mocht ik met de auto komen dan wil ik dat natuurlijk wel doen.

Oh en mijn blaas is heuuuuuul zwak, vraag dat maar aan Vientje!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:54

Tegen mensen aankruipen is niet erg hoor Bealy, zolang je de lakens maar niet jat Tong uitsteken Alleen in de zomer wel een beetje plakkerig vrees ik Tong uitsteken

En ja, Bealy gaat per stapavond een keer of 10 naar de WC- heb het wel eens bijgehouden Haha! Dus die zwakke blaas klopt wel Knipoog

Ik heb gewoon de tic dat ik per nacht minimaal 1 keer naar de WC huppel, en met drank op vaker. Is traditie Haha! Maar daar hoeft verder geen rekening mee gehouden te worden, als er maar geen hindernisbaan op de weg naar de WC ligt Clown

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 19:10

Haat jouw vriendje Bokt? Bloos!
Dan is dit de uitgelezen kans om eens kennis te maken met al die leuke mensen die Bokt rijk is, en waar zijn vriendinnetje zo'n lol mee heeft als hij op de bank zit Haha!

Overigens ga ik ook zo vaak plassen Ja Haha!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 19:14

Hihihi daar zit wat in Haha!

Overigens heb ik mijn blaas geleerd dat ie braaf moet wachten totdat ik zin heb om naar de WC te lopen (of een kudde mensen verzameld heb om gezellig sámen mee naar de WC te gaan Clown ). Alleen 's nachts snapt ie het principe nog niet Tong uitsteken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 20:12

Dan denk ik dat ik Vientje en Bealy iig op de kamers van Tommy en Robby ga droppen... Bealy bij Tommy (dichtste bij wc) en Vientje bij Robby. Kunnen jullie de deur open laten staan, slapen jullie op één kamer Tong uitsteken

Oh ja, het bed van mam heeft een kuil in het midden Haha! Degene die daar wilt slapen moet niet een probleem hebben met tegen de ander aanliggen... Clown

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 20:15

Gezellig, met zijn tweeën samen op twee kamers *LOL* Dát is pas krom Nederlands Haha!

Ik vind het goed hoor Lachen Fijn zo dicht bij WC, je weet maar nooit met mijn dronken kop Tong uitsteken Bloos En je mag best mensen bij mij op de kamer op een luchtbed droppen als dat zo uitkomt Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 20:30

In principe is overal wc in de buurt... Op kantoor is de wc beneden vlakbij, in 't tuinhuisje is de wc op mijn slaapkamer vlakbij. En ja, Rob slaapt in pyama en net als Justy zal ik voor de gelegenheid een pyama aantrekken Tong uitsteken

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 20:43

Wij hebben de boot geboekt, de 24e om 10.30 varen we weg uit Boulogne. Dus ik kan gewoon komen Go jij! Go jij! Alleen dus wel op tijd weg 's ochtends de 23e Nagelbijten / Gniffelen Haha!