Niet goed bereikbaar? Lieve schat, we wonen 500 meter van 2! bushaltes vandaan... Overigens heb ik hier ook 2 auto's staan die mensen weg kunnen brengen/op kunnen halen indien nodig.
Waar is Marrie eigenlijk? Ik geloof dat als zij gereageerd heeft, de kroeg compleet is?
Lees ik het nou goed dat Syl denkt dat het vriendje van Bealy meekomt? Want ik zit er nog steeds op te azen die eens te ontmoeten maar hij piept er steeds tussenuit Kan me dus niet echt voorstellen dat ie vrijwillig naar een boktmeeting komt Tenzij ik ergens een post van Beals heb gemist waar ze hem hiervoor opgeeft, dan heb ik niks gezegd
Ik heb nog wel wat luchtbedden en slaapzakken in de aanbieding, zijn niet superfijn maar voor 1 nachtje kan het, Zal wel eens kijken waar/hoeveel het er zijn, ze liggen bij mijn ouders
Voor de rest ben ik het helemaal met de update eens
*edit: ik wist serieus niet zeker of asenray wel bereikbaar zou zijn per bus Maar goed, auto is denk ik wel fijner toch?
Laatst bijgewerkt door Vientje op 25-06-05 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt
We hebben wel wat matjes liggen, maar of die prettig liggen...?
Justy, als jij graag naakt slaapt dan mag je van mij naakt slapen hoor Leg ik je wel op zolder neer (gewoon achter de slaapkamers, dus niet zolder-zolder als je snapt wat ik bedoel), dan hoeft er niemand door jouw kamer heen
Overigens denk ik helemaal niks. Ik ga er gewoon vanuit dat ie meekomt
Ik heb Marrie een PB gestuurd, afwachten dus Van Manzano gaan we er gewoon vanuit dat ze kan?
Ik zal voor de gelegenheid wel gewoon nachtkleding meenemen, ik moet nog weleens plassen 's nachts en ik wil niemand een trauma bezorgen door hem tegen te komen op de gang
Weet Bealy zelf ook al dat haar vriendje op de lijst staat?
- één kamer met 2 persoonsbed - één kamer met 1-persoonsbed (aan te bevelen door mensen die vast slapen) - één kamer met 1-persoonsbed en 1 logeerbed (je moet wel door de andere slaapkamer heen; dus wellicht aan te bevelen voor mensen met een goede blaas)
Verder heb ik een tuinhuis, een kantoor en een zolder waar met gemak 4 man op passen. Heel misschien, maar die kans is klein, is m'n broertje weg en heb ik een extra 2-persoonsbed in de aanbieding.
Voorkeuren?
Ik zou trouwens ook graag weten hoeveel auto's er komen ivm de organisatie op de plaats (met krijt parkeervakken tekenen ).
1 auto 1 zwakke blaas en ik slaap redelijk vast, dus mij kun je in het 2 persoonsbed gooien, of in dat ene een-persoonsbed. Of op een luchtbed natuurlijk, het maakt mij niet zoveel uit waar ik lig. Als ik maar op tijd wakker word, dat is toch wel redelijk belangrijk
2 persoonsbed liever niet Justy Tenzij je met iemand anders in bed wilt; ik wil de plaatsen zo goed mogelijk benutten Ik neem aan dat Arno en sjakie bijéén kunnen, Vientje en Naranga durf ik bijéén te zetten, Bealy en evt. vriendlief ook wel... Overigens vind ik 't helemaal geen probleem als iemand bij iemand anders op de kamer wilt slapen hoor Met 3 man bv... Ik heb iig net niet genoeg plek om iedereen een eigen kamer te geven.
Oh nee, het maakt me niet uit hoor, ik had er even niet bij stil gestaan dat er in elk geval één stelletje bij is Zoals ik al zei, het maakt mij niet uit waar ik lig. Overigens durf ik ook best bij iemand anders in bed, moest dat zo uitkomen. Of diegene ook bij mij durft is een tweede Maar goed, nogmaals, als ik naar de wc kan 's nachts zonder iemand wakker te hoeven maken vind ik alles best
2 schat... Robert en ik zijn ook een stelletje En Vientje en Naranga kun je ook bijna als zodanig beschouwen
HEEEYY!!!! We zijn familie ja Jemig...we worden van enge praktijken verdacht hier Naranga Doe er eens iets tegen
Maar in elk geval, mij kun je best bij Naranga in bed\op de kamer gooien, of bij Bealy als haar vriendje niet meekomt (anders liever niet, daar hoef ik niet zo nodig bij te wezen ) , of bij allebei maakt me ook niks uit. Ze zijn me inmiddels wel gewend Ik ben een gezelligheidsslaper dus met hoe meer mensen op 1 kamer, hoe meer vreugd
Alleen stelletjes, daar ben ik niet zo'n voorstander van- sinds ik ooit eens bij een stel op de kamer op mijn brave luchtbedje lag en hun 's nachts bedachten vanalles uit te gaan spoken, geen rekening houdend met mijn slapeloosheidsfratsen en -helaas- uitstekende oren
Ik weet niet of mijn vriendje meegaat hoor, ik denk het namelijk niet aangezien hij Bokt haat. Ik zal het eens vragen maar ik denk dus van niet.
Ik zou graag als het mogelijk is in een bed willen slapen (maakt me niet uit waar of bij iemand in, ik ga dus alleen wel tegen mensen aankruipen ). Omdat ik nl. waarschijnlijk met de trein kom is het wat lastig veel slaapspullen mee te nemen. Mocht ik met de auto komen dan wil ik dat natuurlijk wel doen.
Oh en mijn blaas is heuuuuuul zwak, vraag dat maar aan Vientje!
Tegen mensen aankruipen is niet erg hoor Bealy, zolang je de lakens maar niet jat Alleen in de zomer wel een beetje plakkerig vrees ik
En ja, Bealy gaat per stapavond een keer of 10 naar de WC- heb het wel eens bijgehouden Dus die zwakke blaas klopt wel
Ik heb gewoon de tic dat ik per nacht minimaal 1 keer naar de WC huppel, en met drank op vaker. Is traditie Maar daar hoeft verder geen rekening mee gehouden te worden, als er maar geen hindernisbaan op de weg naar de WC ligt
Haat jouw vriendje Bokt? Dan is dit de uitgelezen kans om eens kennis te maken met al die leuke mensen die Bokt rijk is, en waar zijn vriendinnetje zo'n lol mee heeft als hij op de bank zit
Overigens heb ik mijn blaas geleerd dat ie braaf moet wachten totdat ik zin heb om naar de WC te lopen (of een kudde mensen verzameld heb om gezellig sámen mee naar de WC te gaan ). Alleen 's nachts snapt ie het principe nog niet
Dan denk ik dat ik Vientje en Bealy iig op de kamers van Tommy en Robby ga droppen... Bealy bij Tommy (dichtste bij wc) en Vientje bij Robby. Kunnen jullie de deur open laten staan, slapen jullie op één kamer
Oh ja, het bed van mam heeft een kuil in het midden Degene die daar wilt slapen moet niet een probleem hebben met tegen de ander aanliggen...
Gezellig, met zijn tweeën samen op twee kamers Dát is pas krom Nederlands
Ik vind het goed hoor Fijn zo dicht bij WC, je weet maar nooit met mijn dronken kop En je mag best mensen bij mij op de kamer op een luchtbed droppen als dat zo uitkomt
In principe is overal wc in de buurt... Op kantoor is de wc beneden vlakbij, in 't tuinhuisje is de wc op mijn slaapkamer vlakbij. En ja, Rob slaapt in pyama en net als Justy zal ik voor de gelegenheid een pyama aantrekken