Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Zal morgen kijken wat we aan slaapzakken hebben liggen.
), evt. zelf gemaakte en éétbare dingen, Barbies die aan het spit geregen moeten worden en zwemkleding. 

Kan me dus niet echt voorstellen dat ie vrijwillig naar een boktmeeting komt

Maar goed, auto is denk ik wel fijner toch?
Leg ik je wel op zolder neer (gewoon achter de slaapkamers, dus niet zolder-zolder als je snapt wat ik bedoel), dan hoeft er niemand door jouw kamer heen 
Van Manzano gaan we er gewoon vanuit dat ze kan?

).
Tenzij je met iemand anders in bed wilt; ik wil de plaatsen zo goed mogelijk benutten
Ik neem aan dat Arno en sjakie bijéén kunnen, Vientje en Naranga durf ik bijéén te zetten, Bealy en evt. vriendlief ook wel... Overigens vind ik 't helemaal geen probleem als iemand bij iemand anders op de kamer wilt slapen hoor
Met 3 man bv... Ik heb iig net niet genoeg plek om iedereen een eigen kamer te geven.
Zoals ik al zei, het maakt mij niet uit waar ik lig. Overigens durf ik ook best bij iemand anders in bed, moest dat zo uitkomen. Of diegene ook bij mij durft is een tweede 
En Vientje en Naranga kun je ook bijna als zodanig beschouwen
Van Vientje en Naranga wist ik het niet

Zo, nu ben ik wel weer gemeen genoeg geweest voor vandaag
Sylvia schreef:2 schat... Robert en ik zijn ook een stelletjeEn Vientje en Naranga kun je ook bijna als zodanig beschouwen
Doe er eens iets tegen 
) , of bij allebei maakt me ook niks uit. Ze zijn me inmiddels wel gewend
Ik ben een gezelligheidsslaper dus met hoe meer mensen op 1 kamer, hoe meer vreugd 
Ben het gewend

).
Alleen in de zomer wel een beetje plakkerig vrees ik
Dus die zwakke blaas klopt wel 
Maar daar hoeft verder geen rekening mee gehouden te worden, als er maar geen hindernisbaan op de weg naar de WC ligt

). Alleen 's nachts snapt ie het principe nog niet

Degene die daar wilt slapen moet niet een probleem hebben met tegen de ander aanliggen...
Dát is pas krom Nederlands 
Fijn zo dicht bij WC, je weet maar nooit met mijn dronken kop
En je mag best mensen bij mij op de kamer op een luchtbed droppen als dat zo uitkomt
Alleen dus wel op tijd weg 's ochtends de 23e